Schuuuuuultz!!! Ze new models are exzellent!!! (New F800 GS, F900 GS & F900 GS ADV)

Nikosgs

Member
Εγγραφή
13 Ιανουαρίου 2014
Δημοσιεύσεις
163
Περιοχή
ΚΩΣ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GS ADV
Εμφανισιακά φαίνεται τούμπανο το 900αρι! Με τόσα-όσα ηλεκτρικά + έξτρα χρειάζεται στη βασική έκδοση . Ακόμα και το τενερε των 700 κυβικών και 73 ίππων και χωρίς ίχνος ηλεκτρικων, έχει φτάσει κοντά τα 12.000 (πρώην κάτοχος tenere world raid). Λογική η τιμή των 14.500.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

takis ninja

Well-Known Member
Εγγραφή
12 Φεβρουαρίου 2015
Δημοσιεύσεις
9.473
Περιοχή
Mελίσσια
Μοτοσυκλέτα
GS1200LC 14 Adv
GS-1200R 09 Adv
zx 1100 ninja
XRV 650 africa Twin HRC
GSXR 1100
GPz 900 R ninja
GPz 550 καρχαριας
MBX 50
Εμφανισιακά φαίνεται τούμπανο το 900αρι! Με τόσα-όσα ηλεκτρικά + έξτρα χρειάζεται στη βασική έκδοση . Ακόμα και το τενερε των 700 κυβικών και 73 ίππων και χωρίς ίχνος ηλεκτρικων, έχει φτάσει κοντά τα 12.000 (πρώην κάτοχος tenere world raid). Λογική η τιμή των 14.500.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Το καινούργιο με το μεγάλο ντεπόζιτο με μια ακραπα του έφτασε φίλου 14.000
 

jmar

Well-Known Member
Εγγραφή
9 Ιανουαρίου 2014
Δημοσιεύσεις
1.366
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Μοτοσυκλέτα
R 1200 GS '09
Νομίζω πάντως ότι κακώς σκέφτεσαι ότι δεν σε καλύπτει και στο εξωτερικό το aprilia.
Απ' την στιγμή που πλέον είναι κάτω από την αιγίδα της piaggio που είναι μια πολύ σοβαρή εταιρία.
Γνώμη μου πάντα ,δεν είμαι παντογνώστης .
Απο γνωστο σε γειτονικο φορουμ!

''Το ταξίδι τελείωσε και μαζί με αυτό συμπληρώθηκαν 4.000 χλμ στο τουαρεγκ φτάνοντας τις 14.300 .
Όπως έγραψα ανεβαίνοντας προς τα σύνορα και πριν τις Σέρρες η μηχανή δεν ξανά άναψε βάζοντας βενζίνη σε ένα ΣΕΑ , θεώρησα πως ήταν η μίζα . Σπρωχτό το βάλαμε μπρος και φύγαμε για Θεσσαλονίκη στο Μότο Μοτιον όπου τελικά ήταν το Starter τις μίζας . Αλλάχτηκε σε 5 λεπτά , έγιναν τα διαδικαστικά με την εγγύηση και έτοιμο . Αυτή η βλάβη βγήκε στα 11.000 . Έτυχε ;;; Ήταν σημάδι τις αξιοπιστίας τις μηχανής ;;;; Δεν ξέρω , εκείνη την ώρα δεν το σκεφτόμουν Έπρεπε να φτιαχτεί για να συνεχίσουμε''

Για πες αν πας σε χωρα που δεν εχει κοντα υποστηριξη τι κανεις?? Εχει ξαναναφερθει το starter για το Τουαρεγκ...ολα αυτα τα μικρα μεν αλλα σε απομακρυσμενες χωρες δε προβληματακια ειναι που με κρατησαν πισω...επισης το μηχανακι θελει 95αρα βενζινη (υψηλη συμπιεση 13,5:1 γαρ) , σε χωρες που εχουν 91 η και ακομα πιο κατω οπως πηγα Ουζμπεκισταν με 80αρα? Ειναι θεματα αυτα οταν θες να βγεις εκτος σε χωρες μη Ευρωπαικες!
 

jmar

Well-Known Member
Εγγραφή
9 Ιανουαρίου 2014
Δημοσιεύσεις
1.366
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Μοτοσυκλέτα
R 1200 GS '09
Εμφανισιακά φαίνεται τούμπανο το 900αρι! Με τόσα-όσα ηλεκτρικά + έξτρα χρειάζεται στη βασική έκδοση . Ακόμα και το τενερε των 700 κυβικών και 73 ίππων και χωρίς ίχνος ηλεκτρικων, έχει φτάσει κοντά τα 12.000 (πρώην κάτοχος tenere world raid). Λογική η τιμή των 14.500.


Sent from my iPhone using Tapatalk
1. Βασικά...κανείς δεν μιλάει γιια τα άλλα 2 μοντέλα, ούτε το βίντεο καλά κλά. Κάτι λέει και αυτό.
2. To f800 ανεβαίνει στα 895 κυβικά (από τα 850 του f750, το οποίο είχε ανέβει από τα 800cc που είχαν τα f700 και f650... ας δώσει κάποιος ένα μετάλλιο στο τμήμα μάρκετιγκ ή ας τους βρούμε έναν καλύτερο νονό ) και είνα ολόιδιο με το f750 βασικά. Σε φάση πουλάς f750GS για f800GS (2024 όμως... γιατί μετά έχουμε και το δεύερο μπέρδεμα με τα παλιά - τα χωμάτινα - f800GS... Το μετάλλιο κάποιος !!! )
3. Το adventure μου κάνει για το 1250(1300 πια...?) του φτωχού και δε βλέπω να το παίρνει κανείς ... Ούτε ο φτωχός. Αν και με την άνοδο των κυβικών όπως πάμε θα είναι το μόνο με "φυσιολογικά" κυβικά ΚΑΙ φόρους.
4. Το θέμα είναι ότι ο γερμανός με το μάρκετινγκ των ΟύρουκΧαι, παραδόξως κάνει μια μεγάλη στροφή και "λεπταίνει" το τοπ μοντέλο της συγκεκριμένης σειράς. Μάλιστα βγάζει adventure full pumped up μπιφτέκι, αλλά δίνει προτεραιότητα στο απλό, το λεπτό, το χωμάτινο.
Μάϊιν λίμπε Schulz ορέγεσαι ξένες πίτες... Παίζει να τα καταφέρεις παρά στα 17500 14500 χιλιάρικα ?

Άσχετο
5. Γνωρίζει κανείς γιατί παράτησαν το σχεδιασμό με το ρεζερβουάρ κάτω από τη σέλα της F800 της .. καλής... ? (ξέρω πάει καιρός απλά είχα την απορία)

ΕDIT: ... δεν κοστίζει 17500..

Βρε παιδια εχετε καταλαβει οτι με 14500 δεν εχει καν πληρως ρυθμιζομενες αναρτησεις? Πρεπει να παρεις το πακετο enduro pro που κανει 1500 ευρω εξτρα!
 

giamar

Well-Known Member
Εγγραφή
21 Ιανουαρίου 2016
Δημοσιεύσεις
8.580
Περιοχή
Κατερινη
Μοτοσυκλέτα
R 1200 GS

Astrea 100
Απο γνωστο σε γειτονικο φορουμ!

''Το ταξίδι τελείωσε και μαζί με αυτό συμπληρώθηκαν 4.000 χλμ στο τουαρεγκ φτάνοντας τις 14.300 .
Όπως έγραψα ανεβαίνοντας προς τα σύνορα και πριν τις Σέρρες η μηχανή δεν ξανά άναψε βάζοντας βενζίνη σε ένα ΣΕΑ , θεώρησα πως ήταν η μίζα . Σπρωχτό το βάλαμε μπρος και φύγαμε για Θεσσαλονίκη στο Μότο Μοτιον όπου τελικά ήταν το Starter τις μίζας . Αλλάχτηκε σε 5 λεπτά , έγιναν τα διαδικαστικά με την εγγύηση και έτοιμο . Αυτή η βλάβη βγήκε στα 11.000 . Έτυχε ;;; Ήταν σημάδι τις αξιοπιστίας τις μηχανής ;;;; Δεν ξέρω , εκείνη την ώρα δεν το σκεφτόμουν Έπρεπε να φτιαχτεί για να συνεχίσουμε''

Για πες αν πας σε χωρα που δεν εχει κοντα υποστηριξη τι κανεις?? Εχει ξαναναφερθει το starter για το Τουαρεγκ...ολα αυτα τα μικρα μεν αλλα σε απομακρυσμενες χωρες δε προβληματακια ειναι που με κρατησαν πισω...επισης το μηχανακι θελει 95αρα βενζινη (υψηλη συμπιεση 13,5:1 γαρ) , σε χωρες που εχουν 91 η και ακομα πιο κατω οπως πηγα Ουζμπεκισταν με 80αρα? Ειναι θεματα αυτα οταν θες να βγεις εκτος σε χωρες μη Ευρωπαικες!
Σε μη ευρωπαϊκές χώρες όλες έχουν πρόβλημα όχι μόνο η Απρίλια.
Θυμάμαι τον μαγκελανο που είχε πει για κάτι lc gsa με Ελβετούς αναβάτες στα βάθη της Μογκολιας (παράδειγμα) που ξεζανταριστηκαν οι ακτίνες από τις ζάντες και δεν υπήρχε τίποτα ,νομίζω γύρισαν με αεροπλάνο και κάναν μήνυση την εταιρία .
Μιλάμε για κούτα μηχανάκια.
Άλλο παράδειγμα το 990 ktm φίλου που έπαθε ζημιά στην Γεωργία και για να το φέρει πλήρωσε τα μαλλιοκεφαλα του σε Γεωργία και Τουρκία .
Καλά εκεί έφαγε πίκρα μέχρι κι από την οδική που δεν τον κάλυπτε πουθενά .
Τεσπά ,για εμένα πάντα ,προσπαθώ να φιλτράρω την όποια πληροφορία δίνει ο κάθε φίλος που ταξιδεύει και την εμπειρία του φυσικά.
Ένα ταξίδι εκτός ευρωπαϊκής Ένωσης ενέχει τέτοιους κινδύνους ,νομίζω ειδικά εσύ το ξες ακόμα καλύτερα γιατί έφτασες πραγματικά πολύ μακρυά (σε παρακολουθούσα να ξες).
 

jmar

Well-Known Member
Εγγραφή
9 Ιανουαρίου 2014
Δημοσιεύσεις
1.366
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Μοτοσυκλέτα
R 1200 GS '09
Σε μη ευρωπαϊκές χώρες όλες έχουν πρόβλημα όχι μόνο η Απρίλια.
Θυμάμαι τον μαγκελανο που είχε πει για κάτι lc gsa με Ελβετούς αναβάτες στα βάθη της Μογκολιας (παράδειγμα) που ξεζανταριστηκαν οι ακτίνες από τις ζάντες και δεν υπήρχε τίποτα ,νομίζω γύρισαν με αεροπλάνο και κάναν μήνυση την εταιρία .
Μιλάμε για κούτα μηχανάκια.
Άλλο παράδειγμα το 990 ktm φίλου που έπαθε ζημιά στην Γεωργία και για να το φέρει πλήρωσε τα μαλλιοκεφαλα του σε Γεωργία και Τουρκία .
Καλά εκεί έφαγε πίκρα μέχρι κι από την οδική που δεν τον κάλυπτε πουθενά .
Τεσπά ,για εμένα πάντα ,προσπαθώ να φιλτράρω την όποια πληροφορία δίνει ο κάθε φίλος που ταξιδεύει και την εμπειρία του φυσικά.
Ένα ταξίδι εκτός ευρωπαϊκής Ένωσης ενέχει τέτοιους κινδύνους ,νομίζω ειδικά εσύ το ξες ακόμα καλύτερα γιατί έφτασες πραγματικά πολύ μακρυά (σε παρακολουθούσα να ξες).
Τα ξέρω όλα αυτά το θέμα είναι να μην βάζεις στο κεφάλι σου πολλούς μπελάδες και!χαζα ηλεκτρονικά θέματα . Και έστω να έχεις υποστηρίξη κάπου . Καλά με 990 δεν θα έβγαινα ούτε εξω ευρώπη με αυτά που έχω ακούσει χαχαχα
 

GS NOMAD

Active Member
Εγγραφή
27 Αυγούστου 2020
Δημοσιεύσεις
929
Περιοχή
ΠΑΓΚΡΑΤΙ
Η κατηγορία των μεσαίων adventure μοτοσυκλετων εκτός από το Tenere που δεν το συγκρίνω με τα υπόλοιπα (Tuareg , ktm 790 adv, ktm 890 adv r ,norden 901 expedition και το gs 900) ξεκινάμε απο 11.500 και φτάνουν 18.000 .
Δυστυχώς η ευτυχώς έχουν ανεβεί όλα .. από εκεί και πέρα είναι το προσωπικό γούστο και το τι χρήση θα κάνει ο καθένας με τη μηχανή .. όλες οι μηχανές πλεον είναι πολύ καλές για ολες τις χρήσεις .. εμείς δεν είμαστε ..
Τη γνώμη μου λέω απλά …
Μου αρέσει το BMW 900GS ..
 
Top