pduke
New Member
Έχει μια σχεδόν 5ετια που το τεποζιτο μετακόμισε εμπρός (από το f 850 gs )
:)(ξέρω πάει καιρός απλά είχα την απορία)
Έχει μια σχεδόν 5ετια που το τεποζιτο μετακόμισε εμπρός (από το f 850 gs )
:)(ξέρω πάει καιρός απλά είχα την απορία)
Το καινούργιο με το μεγάλο ντεπόζιτο με μια ακραπα του έφτασε φίλου 14.000Εμφανισιακά φαίνεται τούμπανο το 900αρι! Με τόσα-όσα ηλεκτρικά + έξτρα χρειάζεται στη βασική έκδοση . Ακόμα και το τενερε των 700 κυβικών και 73 ίππων και χωρίς ίχνος ηλεκτρικων, έχει φτάσει κοντά τα 12.000 (πρώην κάτοχος tenere world raid). Λογική η τιμή των 14.500.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Απο γνωστο σε γειτονικο φορουμ!Νομίζω πάντως ότι κακώς σκέφτεσαι ότι δεν σε καλύπτει και στο εξωτερικό το aprilia.
Απ' την στιγμή που πλέον είναι κάτω από την αιγίδα της piaggio που είναι μια πολύ σοβαρή εταιρία.
Γνώμη μου πάντα ,δεν είμαι παντογνώστης .
Εμφανισιακά φαίνεται τούμπανο το 900αρι! Με τόσα-όσα ηλεκτρικά + έξτρα χρειάζεται στη βασική έκδοση . Ακόμα και το τενερε των 700 κυβικών και 73 ίππων και χωρίς ίχνος ηλεκτρικων, έχει φτάσει κοντά τα 12.000 (πρώην κάτοχος tenere world raid). Λογική η τιμή των 14.500.
Sent from my iPhone using Tapatalk
1. Βασικά...κανείς δεν μιλάει γιια τα άλλα 2 μοντέλα, ούτε το βίντεο καλά κλά. Κάτι λέει και αυτό.
2. To f800 ανεβαίνει στα 895 κυβικά (από τα 850 του f750, το οποίο είχε ανέβει από τα 800cc που είχαν τα f700 και f650... ας δώσει κάποιος ένα μετάλλιο στο τμήμα μάρκετιγκ ή ας τους βρούμε έναν καλύτερο νονό ) και είνα ολόιδιο με το f750 βασικά. Σε φάση πουλάς f750GS για f800GS (2024 όμως... γιατί μετά έχουμε και το δεύερο μπέρδεμα με τα παλιά - τα χωμάτινα - f800GS... Το μετάλλιο κάποιος !!! )
3. Το adventure μου κάνει για το 1250(1300 πια...?) του φτωχού και δε βλέπω να το παίρνει κανείς ... Ούτε ο φτωχός. Αν και με την άνοδο των κυβικών όπως πάμε θα είναι το μόνο με "φυσιολογικά" κυβικά ΚΑΙ φόρους.
4. Το θέμα είναι ότι ο γερμανός με το μάρκετινγκ των ΟύρουκΧαι, παραδόξως κάνει μια μεγάλη στροφή και "λεπταίνει" το τοπ μοντέλο της συγκεκριμένης σειράς. Μάλιστα βγάζει adventure full pumped up μπιφτέκι, αλλά δίνει προτεραιότητα στο απλό, το λεπτό, το χωμάτινο.
Μάϊιν λίμπε Schulz ορέγεσαι ξένες πίτες... Παίζει να τα καταφέρειςπαράστα1750014500 χιλιάρικα ?
Άσχετο
5. Γνωρίζει κανείς γιατί παράτησαν το σχεδιασμό με το ρεζερβουάρ κάτω από τη σέλα της F800 της .. καλής... ? (ξέρω πάει καιρός απλά είχα την απορία)
ΕDIT: ... δεν κοστίζει 17500..
Σε μη ευρωπαϊκές χώρες όλες έχουν πρόβλημα όχι μόνο η Απρίλια.Απο γνωστο σε γειτονικο φορουμ!
''Το ταξίδι τελείωσε και μαζί με αυτό συμπληρώθηκαν 4.000 χλμ στο τουαρεγκ φτάνοντας τις 14.300 .
Όπως έγραψα ανεβαίνοντας προς τα σύνορα και πριν τις Σέρρες η μηχανή δεν ξανά άναψε βάζοντας βενζίνη σε ένα ΣΕΑ , θεώρησα πως ήταν η μίζα . Σπρωχτό το βάλαμε μπρος και φύγαμε για Θεσσαλονίκη στο Μότο Μοτιον όπου τελικά ήταν το Starter τις μίζας . Αλλάχτηκε σε 5 λεπτά , έγιναν τα διαδικαστικά με την εγγύηση και έτοιμο . Αυτή η βλάβη βγήκε στα 11.000 . Έτυχε ;;; Ήταν σημάδι τις αξιοπιστίας τις μηχανής ;;;; Δεν ξέρω , εκείνη την ώρα δεν το σκεφτόμουν Έπρεπε να φτιαχτεί για να συνεχίσουμε''
Για πες αν πας σε χωρα που δεν εχει κοντα υποστηριξη τι κανεις?? Εχει ξαναναφερθει το starter για το Τουαρεγκ...ολα αυτα τα μικρα μεν αλλα σε απομακρυσμενες χωρες δε προβληματακια ειναι που με κρατησαν πισω...επισης το μηχανακι θελει 95αρα βενζινη (υψηλη συμπιεση 13,5:1 γαρ) , σε χωρες που εχουν 91 η και ακομα πιο κατω οπως πηγα Ουζμπεκισταν με 80αρα? Ειναι θεματα αυτα οταν θες να βγεις εκτος σε χωρες μη Ευρωπαικες!
Τα ξέρω όλα αυτά το θέμα είναι να μην βάζεις στο κεφάλι σου πολλούς μπελάδες και!χαζα ηλεκτρονικά θέματα . Και έστω να έχεις υποστηρίξη κάπου . Καλά με 990 δεν θα έβγαινα ούτε εξω ευρώπη με αυτά που έχω ακούσει χαχαχαΣε μη ευρωπαϊκές χώρες όλες έχουν πρόβλημα όχι μόνο η Απρίλια.
Θυμάμαι τον μαγκελανο που είχε πει για κάτι lc gsa με Ελβετούς αναβάτες στα βάθη της Μογκολιας (παράδειγμα) που ξεζανταριστηκαν οι ακτίνες από τις ζάντες και δεν υπήρχε τίποτα ,νομίζω γύρισαν με αεροπλάνο και κάναν μήνυση την εταιρία .
Μιλάμε για κούτα μηχανάκια.
Άλλο παράδειγμα το 990 ktm φίλου που έπαθε ζημιά στην Γεωργία και για να το φέρει πλήρωσε τα μαλλιοκεφαλα του σε Γεωργία και Τουρκία .
Καλά εκεί έφαγε πίκρα μέχρι κι από την οδική που δεν τον κάλυπτε πουθενά .
Τεσπά ,για εμένα πάντα ,προσπαθώ να φιλτράρω την όποια πληροφορία δίνει ο κάθε φίλος που ταξιδεύει και την εμπειρία του φυσικά.
Ένα ταξίδι εκτός ευρωπαϊκής Ένωσης ενέχει τέτοιους κινδύνους ,νομίζω ειδικά εσύ το ξες ακόμα καλύτερα γιατί έφτασες πραγματικά πολύ μακρυά (σε παρακολουθούσα να ξες).