Τεχνική διορθωτική ενέργεια σε άξονα

scarab1987

Active Member
Εγγραφή
16 Αυγούστου 2020
Δημοσιεύσεις
329
Περιοχή
Ξυλόκαστρο
Την τάπα θα την έχει για να την βγάζουμε ώστε να αδειάζει τυχόν νερά που θα υπάρχουν μέσα στο κέλυφος; Και μετά θα την τοποθετούμε πάλι. Άρα η υγρασία θά παραμένει μέσα και θα "δουλεύει". Ενώ αν αφαιρεθεί τελείως το κέλυφος εσωτερικά θα στεγνώνει. Άλλωστε από μια τόσο μικρή τρύπα είναι πολύ δύσκολο να μπει μέσα κάτι. Και στο σημείο που είναι.
Ξαναγράφω. Μπορεί να μπει το οξυγόνο
 

scarab1987

Active Member
Εγγραφή
16 Αυγούστου 2020
Δημοσιεύσεις
329
Περιοχή
Ξυλόκαστρο
Δλδ με την τάπα δεν θα έχει οξυγόνο μέσα;
Φυσικα και θα έχει. Οσο μπήκε πριν κλείσει. Οχι παραπάνω. Όντας συνέχεια σε επαφή με φρέσκο οξυγόνο που περιέχει υγρασία θα σκουριάσει 100 φορές πιο γρήγορα. Μην αναρωτιέσαι. Απλα δες ενα εκτεθειμένο μέταλλο αβαφο τι παθαίνει και σύγκρινε το με ενα αλλο που θα το έχεις καπου αεροστεγώς. Δεν χρειάζεται κάποια ιδιαίτερη γνώση για να το καταλάβεις.
 

Προδρομος

Well-Known Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Δημοσιεύσεις
2.351
Περιοχή
ΒΥΡΩΝΑΣ
Μοτοσυκλέτα
R1200GS
Φυσικα και θα έχει. Οσο μπήκε πριν κλείσει. Οχι παραπάνω. Όντας συνέχεια σε επαφή με φρέσκο οξυγόνο που περιέχει υγρασία θα σκουριάσει 100 φορές πιο γρήγορα. Μην αναρωτιέσαι. Απλα δες ενα εκτεθειμένο μέταλλο αβαφο τι παθαίνει και σύγκρινε το με ενα αλλο που θα το έχεις καπου αεροστεγώς. Δεν χρειάζεται κάποια ιδιαίτερη γνώση για να το καταλάβεις.
Οκ. Αλλά να ξέρεις ότι τυχαίνει και έχω ιδιαίτερη γνώση. Γι αυτό και δεν το συνεχίζω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

artemis1806

Active Member
Εγγραφή
5 Ιουλίου 2021
Δημοσιεύσεις
382
Περιοχή
Ίλιον
Πάντως δοκίμασα έτσι για να δω αν ξεκουμπωνει αλλά δεν κάνει τίποτα βέβαια δεν το ζορισα αλλά από την υφή και μόνο κατάλαβα ότι δεν μπορείς να το πειράξεις μάλλον έτσι είναι

Στάλθηκε από το M2004J19C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

sn1per

Active Member
Εγγραφή
21 Ιανουαρίου 2019
Δημοσιεύσεις
776
Περιοχή
Αθηνα
Ενα δικιο το εχει ο Προδρομος γιατι και γω απο την φωτογραφια του Αρτέμη , με μια πρωτη ματια , δεν το βλεπω να ειναι βαλβιδα αυτο .Σε προηγουμενο σχολιο μου μίλησα για βαλβιδα γιατι ετσι το λεει ο άνθρωπος στο βιντεο, λαστιχενια βαλβίδα λεει .Δεν ξερω και τι νοημα θα ειχε μια βαλβιδα σε αυτο το σημειο μιας και οι βαλβιδες δουλευουν υπο πιεση.Κοντος ψαλμος αλληλούια βεβαια ,θα μαθουμε την ωρα του service τι ειναι αυτο .
 

scarab1987

Active Member
Εγγραφή
16 Αυγούστου 2020
Δημοσιεύσεις
329
Περιοχή
Ξυλόκαστρο
Οκ. Αλλά να ξέρεις ότι τυχαίνει και έχω ιδιαίτερη γνώση. Γι αυτό και δεν το συνεχίζω.
Αρα αφου έχεις γνώση, βρήκες το πρόβλημα που απασχολεί όλους τους κατόχους gs. Μια τρυπα στον άξονα και ξεμπέρδεψαν όλοι.
 

Προδρομος

Well-Known Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Δημοσιεύσεις
2.351
Περιοχή
ΒΥΡΩΝΑΣ
Μοτοσυκλέτα
R1200GS
Αρα αφου έχεις γνώση, βρήκες το πρόβλημα που απασχολεί όλους τους κατόχους gs. Μια τρυπα στον άξονα και ξεμπέρδεψαν όλοι.
Η ειρωνεία περισσευει βλεπω. Μακαρι και η γνωση.
 

scarab1987

Active Member
Εγγραφή
16 Αυγούστου 2020
Δημοσιεύσεις
329
Περιοχή
Ξυλόκαστρο
Εδώ ο "φίλος" λέει ότι καλύπτει και τα 1200GS και δείχνει μάλιστα το δικό του όπου έγινε η εργασία

Η εργασία αυτή θα γίνει σε ολα τα LC μοντέλα δηλαδή απο το 2013 και μετα.
 

Fotis.tzava

Well-Known Member
Εγγραφή
8 Μαϊου 2020
Δημοσιεύσεις
1.241
Περιοχή
Αθηνα
Θα βλέπουν αυτές τις γελοιοτητες οι μηχανικοί του 1970,80 και θα γελάνε...
Μη πω για του 1940,50 που θα τρίζουν τα κόκκαλα τους...
Η αυτοψία θα δείξει..σίγουρα είναι μπάλωμα σαν ενέργεια αλλά δεν παύει να έχει γίνει μελέτη πριν σταλούν εργαλεία αξίας 4.000 € σε κάθε αντιπροσωπεία ώστε να πραγματοποιηθεί η συγκεκριμένη εργαλεία βάση πρωτοκόλλου.

Το οποίο πέρα από την τρύπα με την ανακουφιστική βαλβίδα που θα γίνει στο ψαλίδι,
Κάνουν και δυο πολυ μικρες τρυπες στην μπροστά φούσκα..

Σαν επόμενο βήμα ελέγχου
(έναντι του ανοιγματος άξονα)
θα βγαίνει ο τροχός όπως και η κάτω βίδα της πίσω ανάρτησης για να κρεμάσει πληρως το ψαλίδι, θα κουμπώσει στη θέση του τροχού ένας μεταλλικός τροχός ο οποίος θα σκαναρεται υπο συγκεκριμένες γωνιές και συγκεκριμένες στροφές (2.500-3.500-5.500-7.500rpm) ώστε να φανεί όχι μόνο αν είναι κολλημένος ο άξονας αλλά και ποια είναι η φθορα της γωνιακης.
Όλη η εργασία θα είναι μέσω μπριζωματος σε άλλη μονάδα (οχι του εγκεφάλου της μηχανης).

και όπως πολύ Σωστα προανεφερε ο @scarab1987 θα αφορά όλα τα αεροελαιουδροψυκτα (GS/RT/RS).
 

aris

New Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Δημοσιεύσεις
50
Δε μιλάω για τις λεπτομέρειες.
Όταν έχεις μια δοκιμασμένη τεχνολογία δεκαετίες τώρα, είναι αστείο να συζητάμε τέτοιες αστοχίες.

Ο πατέρας μου αγόρασε το 1980 το R65. Ο άξονας δεν του έκανε κιχ ποτέ. Το μηχανάκι λειτουργεί ακόμα.

Σαράντα χρόνια μετά, ένα αξιόπιστο σύστημα μετάδοσης κατάφεραν να το κάνουν αναξιόπιστο...

Το συνεχές κυνήγι επιδόσεων και μείωσης βάρους θέλει μέτρο.
 

scarab1987

Active Member
Εγγραφή
16 Αυγούστου 2020
Δημοσιεύσεις
329
Περιοχή
Ξυλόκαστρο
Δε μιλάω για τις λεπτομέρειες.
Όταν έχεις μια δοκιμασμένη τεχνολογία δεκαετίες τώρα, είναι αστείο να συζητάμε τέτοιες αστοχίες.

Ο πατέρας μου αγόρασε το 1980 το R65. Ο άξονας δεν του έκανε κιχ ποτέ. Το μηχανάκι λειτουργεί ακόμα.

Σαράντα χρόνια μετά, ένα αξιόπιστο σύστημα μετάδοσης κατάφεραν να το κάνουν αναξιόπιστο...

Το συνεχές κυνήγι επιδόσεων και μείωσης βάρους θέλει μέτρο.
Μάλλον δεν έχει να κάνει ούτε με την μείωση βάρους (βλέπε 280 κιλα το adv), ούτε με το κυνήγι ιπποδύναμης ( βλέπε 136 άλογα στα 1250 κυβικα). Εχει ξεκάθαρα να κάνει με την εξοικονόμηση χρημάτων. Και μετα απο τα πολλά failures, μαλλον κατάλαβαν οτι τελικά δεν έκαναν εξοικονόμηση βάζοντας φθηνότερα υλικά, αλλα βγηκαν ζημιωμενοι από τις απειρες ανακλήσεις. Αυτο που κάνουν τωρα ειναι κατι σαν λυση ανάγκης για καλύψουν το πορτοφόλι τους πιο πολυ και μετα τους πελάτες.
 

aris

New Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Δημοσιεύσεις
50
Μάλλον δεν έχει να κάνει ούτε με την μείωση βάρους (βλέπε 280 κιλα το adv), ούτε με το κυνήγι ιπποδύναμης ( βλέπε 136 άλογα στα 1250 κυβικα). Εχει ξεκάθαρα να κάνει με την εξοικονόμηση χρημάτων. Και μετα απο τα πολλά failures, μαλλον κατάλαβαν οτι τελικά δεν έκαναν εξοικονόμηση βάζοντας φθηνότερα υλικά, αλλα βγηκαν ζημιωμενοι από τις απειρες ανακλήσεις. Αυτο που κάνουν τωρα ειναι κατι σαν λυση ανάγκης για καλύψουν το πορτοφόλι τους πιο πολυ και μετα τους πελάτες.
Ακόμα χειρότερα...
Να πουλάς σε αυτή τη τιμή με ευτελή υλικά...
 

jliordos

Well-Known Member
Εγγραφή
6 Νοεμβρίου 2016
Δημοσιεύσεις
10.621
Περιοχή
Πόλη του φραπέ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA TRIPLE BLACK
Ακόμα χειρότερα...
Να πουλάς σε αυτή τη τιμή με ευτελή υλικά...
Δεν πουλάει απλά, πάει τρένο σε πωλήσεις το GS. Τόσα χρόνια και συνεχώς άνοδο έχει.
Άρα το συμπέρασμα πιο είναι ?
 

artemis1806

Active Member
Εγγραφή
5 Ιουλίου 2021
Δημοσιεύσεις
382
Περιοχή
Ίλιον
Δεν πουλάει απλά, πάει τρένο σε πωλήσεις το GS. Τόσα χρόνια και συνεχώς άνοδο έχει.
Άρα το συμπέρασμα πιο είναι ?
Εγώ πάντως δεν έχω ακούσει ποτέ κανέναν να πληρώνει καινούργιο άξονα και γενικά η εταιρεία με τα καλά της και τα κακά της φαίνεται πάντα να είναι κοντά στον πελάτη της και οι πιο παλιοί πιστεύω δεν έχουν απογοητευτεί και γι'αυτό μένουν σε bmw είναι μεγάλο προσόν μιας εταιρείας να έχει after sale υποστήριξη σε οποιοδήποτε προβλήμα παρουσιαστεί αυτό πιστεύω είναι το συστατικό της επιτυχίας

Στάλθηκε από το M2004J19C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

scarab1987

Active Member
Εγγραφή
16 Αυγούστου 2020
Δημοσιεύσεις
329
Περιοχή
Ξυλόκαστρο
Εγώ πάντως δεν έχω ακούσει ποτέ κανέναν να πληρώνει καινούργιο άξονα και γενικά η εταιρεία με τα καλά της και τα κακά της φαίνεται πάντα να είναι κοντά στον πελάτη της και οι πιο παλιοί πιστεύω δεν έχουν απογοητευτεί και γι'αυτό μένουν σε bmw είναι μεγάλο προσόν μιας εταιρείας να έχει after sale υποστήριξη σε οποιοδήποτε προβλήμα παρουσιαστεί αυτό πιστεύω είναι το συστατικό της επιτυχίας

Στάλθηκε από το M2004J19C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στο after sales ισως ειναι η καλύτερη εταιρία που υπάρχει στον χώρο της μοτοσυκλέτας. Πολυ πιθανον να έχουν όντως πληρώσει λιγοι καινούργιο άξονα αλλα όπως και να το κάνεις ειναι κατι το σοβαρό που όφειλαν να το ειχαν λύσει στο πέρασμα των σχεδόν 10 ετών που υπάρχει.
 

sn1per

Active Member
Εγγραφή
21 Ιανουαρίου 2019
Δημοσιεύσεις
776
Περιοχή
Αθηνα
Εγώ πάντως δεν έχω ακούσει ποτέ κανέναν να πληρώνει καινούργιο άξονα και γενικά η εταιρεία με τα καλά της και τα κακά της φαίνεται πάντα να είναι κοντά στον πελάτη της και οι πιο παλιοί πιστεύω δεν έχουν απογοητευτεί και γι'αυτό μένουν σε bmw είναι μεγάλο προσόν μιας εταιρείας να έχει after sale υποστήριξη σε οποιοδήποτε προβλήμα παρουσιαστεί αυτό πιστεύω είναι το συστατικό της επιτυχίας

Στάλθηκε από το M2004J19C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ναι μεν αλλα. Εμενα η ενσταση μου είναι 1ον, ότι στο 1ο σέρβις η αντιπροσωπία θα επρεπε προληπτικα να ελενχει για αγρασαριστο αξονα και οχι να πληρωνει ο πελατης σε ολοκαινουργια μηχανη για παραληψεις του εργοστασιου , για να εχει το κεφαλι του ήσυχο και 2ον θα επρεπε εδω και χρονια να εχει λύσει το προβλημα ,10 χρονια μετραει το μοντελο οχι 1-2 και οτι δεν πληρωνεις καινουργιο αξονα , αυτο ελειπε να τον πληρωνες κιολας , φαε το ξενερωμα που εχεις ολοκαινουργια μηχανη για αξονα στο σερβις , περιμενε το ανταλλακτικό που οσο παμε θα σπανιζουν γιατι ειναι και δημοφιλες το μοντελο και κατσε και χωρις μηχανη να περιμενεις ποτε θα την παρεις πισω.Δεν ξερω πως το βλεπετε εσεις και αν ειστε οκ μαυτο , εγω το βλεπω απαραδεκτο για οποιαδήποτε μοτοσυκλετα ποσο μάλλον για μια των 25-30χιλ.Αυτο παλι οτι πουλαει και παει τρενο ,εχουμε ξαναδει εταιριες-μονοπωλιο που "πηγαιναν τρενο" και χρεωναν οτι ηθελαν για 10ετιες (βλεπε intel ) που εφαγαν τετοιο χαστουκι απο τον ανταγωνισμο ( AMD Zen )που ακομα φερνουν στροφες
 

artemis1806

Active Member
Εγγραφή
5 Ιουλίου 2021
Δημοσιεύσεις
382
Περιοχή
Ίλιον
Ναι μεν αλλα. Εμενα η ενσταση μου είναι 1ον, ότι στο 1ο σέρβις η αντιπροσωπία θα επρεπε προληπτικα να ελενχει για αγρασαριστο αξονα και οχι να πληρωνει ο πελατης σε ολοκαινουργια μηχανη για παραληψεις του εργοστασιου , για να εχει το κεφαλι του ήσυχο και 2ον θα επρεπε εδω και χρονια να εχει λύσει το προβλημα ,10 χρονια μετραει το μοντελο οχι 1-2 και οτι δεν πληρωνεις καινουργιο αξονα , αυτο ελειπε να τον πληρωνες κιολας , φαε το ξενερωμα που εχεις ολοκαινουργια μηχανη για αξονα στο σερβις , περιμενε το ανταλλακτικό που οσο παμε θα σπανιζουν γιατι ειναι και δημοφιλες το μοντελο και κατσε και χωρις μηχανη να περιμενεις ποτε θα την παρεις πισω.Δεν ξερω πως το βλεπετε εσεις και αν ειστε οκ μαυτο , εγω το βλεπω απαραδεκτο για οποιαδήποτε μοτοσυκλετα ποσο μάλλον για μια των 25-30χιλ.Αυτο παλι οτι πουλαει και παει τρενο ,εχουμε ξαναδει εταιριες-μονοπωλιο που "πηγαιναν τρενο" και χρεωναν οτι ηθελαν για 10ετιες (βλεπε intel ) που εφαγαν τετοιο χαστουκι απο τον ανταγωνισμο ( AMD Zen )που ακομα φερνουν στροφες
Θα συμφωνήσω ως προς το ότι θα έπρεπε να ελέγχουν δωρεάν τον άξονα τώρα όμως υπάρχουν και πολλες μηχανές που είναι μια χαρά και πολλές συζητήσεις έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ρε παιδιά μετά το πλύσιμο δεν το πάμε με 5 χιλιόμετρα την ώρα στο πάρκινγκ για να μη λερωθεί και το βγάζουμε φωτογραφίες δώστου να καταλάβει να ανεβάσει θερμοκρασία ο άξονας και να φύγουν οι υγρασίες ναι οκ υπάρχει πρόβλημα από την εταιρεία αλλά και εμείς έχουμε μερίδιο ευθύνης

Στάλθηκε από το M2004J19C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top