Ναι μεν αλλα. Εμενα η ενσταση μου είναι 1ον, ότι στο 1ο σέρβις η αντιπροσωπία θα επρεπε προληπτικα να ελενχει για αγρασαριστο αξονα και οχι να πληρωνει ο πελατης σε ολοκαινουργια μηχανη για παραληψεις του εργοστασιου , για να εχει το κεφαλι του ήσυχο και 2ον θα επρεπε εδω και χρονια να εχει λύσει το προβλημα ,10 χρονια μετραει το μοντελο οχι 1-2 και οτι δεν πληρωνεις καινουργιο αξονα , αυτο ελειπε να τον πληρωνες κιολας , φαε το ξενερωμα που εχεις ολοκαινουργια μηχανη για αξονα στο σερβις , περιμενε το ανταλλακτικό που οσο παμε θα σπανιζουν γιατι ειναι και δημοφιλες το μοντελο και κατσε και χωρις μηχανη να περιμενεις ποτε θα την παρεις πισω.Δεν ξερω πως το βλεπετε εσεις και αν ειστε οκ μαυτο , εγω το βλεπω απαραδεκτο για οποιαδήποτε μοτοσυκλετα ποσο μάλλον για μια των 25-30χιλ.Αυτο παλι οτι πουλαει και παει τρενο ,εχουμε ξαναδει εταιριες-μονοπωλιο που "πηγαιναν τρενο" και χρεωναν οτι ηθελαν για 10ετιες (βλεπε intel ) που εφαγαν τετοιο χαστουκι απο τον ανταγωνισμο ( AMD Zen )που ακομα φερνουν στροφες