jliordos
Well-Known Member
- Εγγραφή
- 6 Νοεμβρίου 2016
- Δημοσιεύσεις
- 10.072
- Περιοχή
- Πόλη του φραπέ
- Μοτοσυκλέτα
- BMW R1200GSA TRIPLE BLACK
Όλα τα ίδια είναι Γιάννη. Απλά όνομα αλλάζουνΕντο με ταξί η ΜΑΚΑΝ είχε κάτι πάπιις,από Ιταλία εισαγωγή ,ολόιδια
Όλα τα ίδια είναι Γιάννη. Απλά όνομα αλλάζουνΕντο με ταξί η ΜΑΚΑΝ είχε κάτι πάπιις,από Ιταλία εισαγωγή ,ολόιδια
Δυστυχώς αγαπητέ μου, κοντά στα ξερά καίγονται και τα χλωρά. Γι' αυτό ακριβώς, για τους όποιους "πονηρούς" την πληρώνουμε οι υπόλοιπο και καθίστανται οι αντιπροσωπείες καχύποπτες. Για κράξιμο έχω άποψη....ΔΕΝ πρόκειται να ιδρώσουν. Γνωρίζουν ότι έχουν το καλύτερο μοντέλο στην κατηγορία του, γνωρίζουν και την τρέλα του BMWάκια οπότε....Αλλά ΔΕΝ δίνουν σοβαρές απαντήσεις. Και άλλες αντιπροσωπείες το κάνουν και σε αμάξια, αλλά όταν είσαι κολοσσός οφείλεις σοβαρότητα.Πάντως αν έβλεπε η μαμά εταιρεία κράξιμο ανάλογο με του efood ίσως έβαζε μυαλό.
Από την άλλη, λες και μας έχει μαγέψει ο έλικας, αγοράζουμε και υφισταμεθα καταστάσεις αδιανόητες για σοβαρή εταιρεία. Εννοώ άξονες που σκουριάζουν, μπολ Τζοιντ, γκριπς που φθείρονται στο χρόνο, αντένα ριγκ και πολλά άλλα...
Άρα, δεν πρόκειται να βάλει μυαλό η μαμά. Γιατί αν ήταν σοβαρή και μεγάλη θα κράταγε τη μοτό μέσα μέχρι να λυθει το (επίμονο) πρόβλημα, θα παρείχε μοτό αντικατάστασης και θα έκανε και ένα δώρο για την ταλαιπωρία.
Υγ. Λέτε να μας διαβάζει κανείς από την εταιρεία;
Όπως και να έχει οι Αμερικάνοι έχουν φωνή και μεγάλη δύναμη μέσω αυτής.Πάντως είναι καλό να αναγνωστεί το τρισέλιδο έντυπο της εγγύησης και ιδίως η παράγραφος των εξαιρέσεων. Πραγματικά η παράγραφος αυτή έχει τεθεί για να ερμηνεύεται κατά το δοκούν από την εταιρία. Οι βαρύγδουπες και θελκτικές (όπως προέγραψα) εκφράσεις όπως π.χ. 3ετής εγγύηση, καταρρίπτονται εν μία νυκτί εάν η εταιρία κληθεί να απαντήσει σε αντικατάσταση ακριβών ανταλλακτικών, βασιζόμενη σε αυτές τις εξαιρέσεις. Εαν π.χ. φθαρεί η δισκόπλακα σε ας πούμε 12 μήνες, δεν θα φταίει η αστοχία υλικού αλλά τα καιρικά φαινόμενα. Δηλαδή δεν θα καλύπτεται από την εγγύηση. Είναι σαν να σου λένε μη τυχόν και οδηγήσεις υπό βροχή ή σε χώμα γιατί η μοτοσυκλέτα είναι ευαίσθητη! Κι ας λανσάρουν διαφημίσεις με τις Adventures να περνάνε αεράτα ποτάμια και λαγκάδια! Πραγματικά πολύ άσχημα πράγματα. Και τονίζω και πάλι ότι κατ' εμέ, είναι θεμιτό, πέρα για πέρα θεμιτό να χαλάνε ή να αστοχούν βίδες και σίδερα. Αλλά ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ για να ικανοποιήστε τους πελάτες. Γιατί εγώ τουλάχιστον αισθάνομαι σφόδρα αγανακτισμένος και εν τέλει απογοητευμένος.
Να τονίσω ότι δεν έχω να προσάψω τίποτα στους ανθρώπους της Βελμαρ οι οποίοι ασχολήθηκαν και αφουγκράστηκαν το πρόβλημα, αλλά αντιλαμβάνομαι κι εγώ ότι έχουν τα χέρια δεμένα από το by the book.
Να θέσω υπόψιν του club και ένα πολύ ενδιαφέρον στοιχείο που ανακάλυψα στην αναζήτηση στο διαδίκτυο. Η Εθνική Επιτροπή Ασφάλειας Εθνικών Οδών της Βόρειας Αμερικής και εν συνεχεία η BMW of North America, έχουν εκδώσει ανάκληση μοντέλων 2019 και 2020 (r1250gs and Adv) για θέματα με διαρροή υγρού φρένων στις πρόσθιες δαγκάνες. Παρόμοια ανάκληση δεν υπάρχει για τα ευρωπαϊκά μοντέλα. Δεν είναι όμοια κατάσταση με τη δική μου αλλά μου έκανε εντύπωση. Επίσης ξανατονίζω ότι έως τώρα δεν έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα ασφάλειας κατά την πέδηση. Την περίπτωση (ανάκληση) κατέδειξα και στη BMW Hellas στο email που τους είχα στείλει για το θέμα μου και η απάντηση ήταν ότι η μόνη ανάκληση που υπάρχει είναι για κάποια αυτοκόλλητα !!!!
![]()
2020 BMW R 1250 GS | NHTSA
www.nhtsa.gov
![]()
Recall Underway on 2019-2020 R1250GS, R1250GSA & Other Models - ADV Pulse
BMW of North America has issued a recall on certain R1250GS models as well as other non-GS models for an issue with leaking front brake calipers. A total of 9,392 BMW motorcycles, for the 2019-2020 model year, may be affected by the recall issued by the National Highway Traffic Safety...www.advpulse.com
Σωστά. Και εμένα σε παρόμοια περίπτωση έφταιγε το τακάκι. Πάντως σε αντίστοιχη περίπτωση σε αυτοκίνητο έφταιγε η δισκοπλακα. Το θέμα είναι μην σου κάτσειΘυμάμαι είχα παρόμοιο πρόβλημα και οφειλόταν στο ότι είχα πολύ σκληρά τακάκια μετά από αρκετά χιλιόμετρα έστρωσαν και θυμάμαι για αρκετό καιρό έκανα δυνατά φρεναρίσματα για να τα φάω πιο γρήγορα μετά έβαλα άλλη εταιρεία και δεν ακούστηκε ξανά
Στάλθηκε από το M2004J19C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
μια απο τα ιδια για να μην γραφω μακρυναρη...Καλημέρα,
Θα ήθελα να φέρω προς συζήτηση ένα κατ' εμέ σοβαρό θέμα όσον αφορά την εγγύηση και τους όρους της. Εν τάχει:
Ιαν 2021: Αγορά νέας R1250GS Adv. 2020 (Velmar, μοντέλα προσφοράς)
Μαρ 2021: Σφύριγμα φρένων στην απαλή πέδηση (μπρος και πίσω), αποφασίζω να αναμένω (επειδή είναι καινούρια)
Μαϊ 2021: Επιδείνωση προβλήματος και πρώτη επίσκεψη στη Velmar (μη καταγεγραμμένη) με απόφαση για αναμονή
Αρχές Ιουλ 2021: Επίσημη επίσκεψη Velmar, νέα απόφαση για αναμονή
Τέλος Ιουλ 2021: Επιδείνωση προβλήματος, σφύριγμα και στο απλό ρολάρισμα χωρίς πάτημα της μανέτας και του πενταλ πίσω φρένου. Τηλέφωνο στο μηχανικό, ερώτηση από αυτόν στη Γερμανία, απάντηση ότι επειδή η μοτο έχει <5000 χλμ αλλάζουν τα τακάκια δωρεάν. Αλλαγή τακακιών μπρος και πίσω με εγγύηση
Αυγ 2021: Άμεση επανεμφάνιση προβλήματος, κυρίως στο ρολάρισμα χωρίς πέδηση. Επίσημη επίσκεψη Velmar, πιστοποίηση προβλήματος από το μηχανικό. Ερώτηση από αυτόν στη Γερμανία, ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Πρόβλημα οφειλόμενο σε συσσώρευση σωματιδίων σκόνης και λάσπης ανάμεσα στα τακάκια και τη δισκόπλακα. Σύσταση για αλλαγή και των δισκόπλακων. IT IS NOT A PRODUCTION FAULT!!!!!
Σεπ 2021: Emails σε Γερμανική και Ελληνική BMW Motorrad, απάντηση(BMWHELLAS): Συσσώρευση λίθων και άμμου ανάμεσα σε τακάκια και δισκόπλακα(!!!), δεν καλύπτεται από την εγγύηση όπως γράφεται και στο τρισέλιδο έγγραφο εγγύησης! Η αλλαγή των τακακιών τον Ιούλιο έγινε χαριστικά (!!!)
Σεπ 2021: Επίσκεψη σε Velmar σε έξαλλη κατάσταση, συνομιλία με προϊστάμενο συνεργείου, τελική απάντηση μετά από προσπάθειες του ιδίου προς ικανοποίησή μου: Δεν μπορεί να καλυφθεί η αλλαγή δισκόπλακων με εγγύηση, η Velmar προτίθεται να μου τις δώσει σε τιμή κόστους.
ΥΓ 3ετής εγγύηση=κουραφέξαλα. Στο βιβλιαράκι αναγράφονται μεν περιβαλλοντικοί λόγοι που αφορούν σε έκθεση της μοτοσυκλέτας σε δυσμενείς καιρικές συνθήκες, η περίπτωσή μου δε, είναι οφθαλμοφανώς διαφορετική.
Τα παραπάνω προς ενημέρωση του club και ανταλλαγή απόψεων,
Ένας 100% απογοητευμένος από το after sales service της εταιρίας και των αστείων απαντήσεων που έχω λάβει
6300 χλμ. Κι εγώ σκέφτηκα μήπως περιμένω κι άλλο. Κάνω και λίγα απότομα φρεναρίσματα μπας και αλλά δεν εως τώρα. Το θέμα είναι ότι στην προηγούμενη GSA (2007) δεν το έκανε ποτέ μα ποτέ. Ούτε και σε άλλες μάρκες το κάνει, τουλάχιστον στον περίγυρό μου ή σ' εμένα παλίοτερα. Συν το ότι είναι παααρα πολύ εκνευριστικό σε μοτο μηνών που λέγεται BMW να το ακούς και ακόμα πιο εκνευριστικό να ακούς τις απαντήσεις τους. Σήμερα πήρα και την προσφορά για τις δισκόπλακες. 460 ευρώ μπρος πίσω συν 50 εργασία. Δεν τα δίνω με τίποτα. Υπάρχει και άλλο θέμα με την TFT και την ανύπαρκτη συνδεσιμότητά της με Schuberth C4 και iphone 11 pro (APPLE and BMW are working on the problem). Πόοσα χρόνια θα πρέπει να working για να το λύσουν; 25000 ευρώ η μοτο και 1200 ευρώ το κινητό. Και οι αποσυνδέσεις έγιναν λατρεία πλέον. Είναι αστεία πράγματα αυτά από εταιρία που θα έπρεπε να φυσάει. Never again. Πληρώνεις, δεν απολαμβάνεις τουλάχιστον στο 100% και ακούς και σαχλαμάρες. 3ετής εγγύση και BMW Connectivity...βαρύγδουπες εκφράσεις παντελώς ανούσιες και θα έλεγα και ψεύτικες. Όπως κατάλαβες είμαι σκασμένος. Κι έχω και τη σύζυγο να φωνάζει που πήρα αυτή και όχι την Africa (δεν έχει κι άδικο έτσι όπως έχει γίνει το πράγμα).
Χρόνια πολλά , αυτό με το συντονισμό κ την μεταφοράΔεν έχω διαβάσει όλο το ποστ αλλά σε μοντέλο το 2004 που είχα αγοράσει είχαν πρόβλημα οι ροδελες που συγκρατούν το δισκόφρενο στην ζάντα συντόνιζαν το βρήκαν μετά από 6 μηνες