Σφύριγμα φρένων - Αδυναμίες Εγγύησης

Εγγραφή
28 Μαρτίου 2014
Δημοσιεύσεις
16
Καλημέρα,
Θα ήθελα να φέρω προς συζήτηση ένα κατ' εμέ σοβαρό θέμα όσον αφορά την εγγύηση και τους όρους της. Εν τάχει:
Ιαν 2021: Αγορά νέας R1250GS Adv. 2020 (Velmar, μοντέλα προσφοράς)
Μαρ 2021: Σφύριγμα φρένων στην απαλή πέδηση (μπρος και πίσω), αποφασίζω να αναμένω (επειδή είναι καινούρια)
Μαϊ 2021: Επιδείνωση προβλήματος και πρώτη επίσκεψη στη Velmar (μη καταγεγραμμένη) με απόφαση για αναμονή
Αρχές Ιουλ 2021: Επίσημη επίσκεψη Velmar, νέα απόφαση για αναμονή
Τέλος Ιουλ 2021: Επιδείνωση προβλήματος, σφύριγμα και στο απλό ρολάρισμα χωρίς πάτημα της μανέτας και του πενταλ πίσω φρένου. Τηλέφωνο στο μηχανικό, ερώτηση από αυτόν στη Γερμανία, απάντηση ότι επειδή η μοτο έχει <5000 χλμ αλλάζουν τα τακάκια δωρεάν. Αλλαγή τακακιών μπρος και πίσω με εγγύηση
Αυγ 2021: Άμεση επανεμφάνιση προβλήματος, κυρίως στο ρολάρισμα χωρίς πέδηση. Επίσημη επίσκεψη Velmar, πιστοποίηση προβλήματος από το μηχανικό. Ερώτηση από αυτόν στη Γερμανία, ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Πρόβλημα οφειλόμενο σε συσσώρευση σωματιδίων σκόνης και λάσπης ανάμεσα στα τακάκια και τη δισκόπλακα. Σύσταση για αλλαγή και των δισκόπλακων. IT IS NOT A PRODUCTION FAULT!!!!!
Σεπ 2021
: Emails σε Γερμανική και Ελληνική BMW Motorrad, απάντηση(BMWHELLAS): Συσσώρευση λίθων και άμμου ανάμεσα σε τακάκια και δισκόπλακα(!!!), δεν καλύπτεται από την εγγύηση όπως γράφεται και στο τρισέλιδο έγγραφο εγγύησης! Η αλλαγή των τακακιών τον Ιούλιο έγινε χαριστικά (!!!)
Σεπ 2021: Επίσκεψη σε Velmar σε έξαλλη κατάσταση, συνομιλία με προϊστάμενο συνεργείου, τελική απάντηση μετά από προσπάθειες του ιδίου προς ικανοποίησή μου: Δεν μπορεί να καλυφθεί η αλλαγή δισκόπλακων με εγγύηση, η Velmar προτίθεται να μου τις δώσει σε τιμή κόστους.

ΥΓ 3ετής εγγύηση=κουραφέξαλα. Στο βιβλιαράκι αναγράφονται μεν περιβαλλοντικοί λόγοι που αφορούν σε έκθεση της μοτοσυκλέτας σε δυσμενείς καιρικές συνθήκες, η περίπτωσή μου δε, είναι οφθαλμοφανώς διαφορετική.

Τα παραπάνω προς ενημέρωση του club και ανταλλαγή απόψεων,

Ένας 100% απογοητευμένος από το after sales service της εταιρίας και των αστείων απαντήσεων που έχω λάβει
 

jliordos

Well-Known Member
Εγγραφή
6 Νοεμβρίου 2016
Δημοσιεύσεις
10.072
Περιοχή
Πόλη του φραπέ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA TRIPLE BLACK
Μιχάλη θα έχει ενδιαφέρον να δούμε αν έχει παρατηρηθεί αντίστοιχο φαινόμενο και σε άλλους κατόχους 1250

Στην δικιά μου δεν είχα ποτέ τέτοιο θέμα
 

artemis1806

Active Member
Εγγραφή
5 Ιουλίου 2021
Δημοσιεύσεις
347
Περιοχή
Ίλιον
Καλησπέρα, καταλαβαίνω την ανησυχία και το ”ΓΑΜΩΤΟ” από πλευράς σου αλλά αυτά τα σωματίδια χώματος και σκόνης υπάρχει τρόπος να φύγουν με κάποιο λύσιμο που θα στο παρέχει η αντιπροσωπεία?

Στάλθηκε από το M2004J19C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Εγγραφή
28 Μαρτίου 2014
Δημοσιεύσεις
16
Μιχάλη θα έχει ενδιαφέρον να δούμε αν έχει παρατηρηθεί αντίστοιχο φαινόμενο και σε άλλους κατόχους 1250

Στην δικιά μου δεν είχα ποτέ τέτοιο θέμα
Σε ξένα forums αναφέρεται πάντως. Επίσης γνωρίζω άλλον έναν κάτοχο του 2019 μοντέλου με παρόμοιο πρόβλημα αλλά όχι συνεχόμενο όπως σε εμένα
 
Εγγραφή
28 Μαρτίου 2014
Δημοσιεύσεις
16
Καλησπέρα, καταλαβαίνω την ανησυχία και το ”ΓΑΜΩΤΟ” από πλευράς σου αλλά αυτά τα σωματίδια χώματος και σκόνης υπάρχει τρόπος να φύγουν με κάποιο λύσιμο που θα στο παρέχει η αντιπροσωπεία?

Στάλθηκε από το M2004J19C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Η αντιπροσωπεία έχει ήδη λύσει τα φρένα. Δεν μου είπε τίποτα ο μηχανικός για λάσπες και σκόνες. Αυτή η αιτιολόγηση προέρχεται από τη γερμανική BMW ως η αιτία του προβλήματος
 

artemis1806

Active Member
Εγγραφή
5 Ιουλίου 2021
Δημοσιεύσεις
347
Περιοχή
Ίλιον
Η αντιπροσωπεία έχει ήδη λύσει τα φρένα. Δεν μου είπε τίποτα ο μηχανικός για λάσπες και σκόνες. Αυτή η αιτιολόγηση προέρχεται από τη γερμανική BMW ως η αιτία του προβλήματος
Μήπως πλέον χρησιμοποιείται πιο σκληρό υλικό για τα τακάκια και σε βάθος χιλιομέτρων σταματήσει?? Πόσα έχεις κάνει?

Στάλθηκε από το M2004J19C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

artemis1806

Active Member
Εγγραφή
5 Ιουλίου 2021
Δημοσιεύσεις
347
Περιοχή
Ίλιον
Μήπως πλέον χρησιμοποιείται πιο σκληρό υλικό για τα τακάκια και σε βάθος χιλιομέτρων σταματήσει?? Πόσα έχεις κάνει?

Στάλθηκε από το M2004J19C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Θυμάμαι είχα παρόμοιο πρόβλημα και οφειλόταν στο ότι είχα πολύ σκληρά τακάκια μετά από αρκετά χιλιόμετρα έστρωσαν και θυμάμαι για αρκετό καιρό έκανα δυνατά φρεναρίσματα για να τα φάω πιο γρήγορα μετά έβαλα άλλη εταιρεία και δεν ακούστηκε ξανά

Στάλθηκε από το M2004J19C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

arcolios

Moderator
Μέλος ΔΟ
Εγγραφή
11 Σεπτεμβρίου 2018
Δημοσιεύσεις
5.057
Περιοχή
Κάραβελ
Μοτοσυκλέτα
R1250GS HP Adv '19
Liberty 150s '21
δεν δοκιμάζεις την ειδική πάστα που βάζουν οι γερμανοί στα τακάκια τους και που ελάχιστοι χρησιμοποιούν στην Ελλάδα; Δισκους δεν θα άλλαζα. Εκτος αν το θέμα ειναι πραγματική απελπισία.
 

kf4

Moderator
Μέλος ΔΟ
Εγγραφή
30 Δεκεμβρίου 2013
Δημοσιεύσεις
3.933
Περιοχή
Athens
Μοτοσυκλέτα
R1250 GS2019
Μιχάλη θα έχει ενδιαφέρον να δούμε αν έχει παρατηρηθεί αντίστοιχο φαινόμενο και σε άλλους κατόχους 1250

Στην δικιά μου δεν είχα ποτέ τέτοιο θέμα
Έχω παρατηρήσει το ίδιο πρόβλημα θόρυβο δηλαδή κατά τι φρενάρισμα αλλά σε πολύ μικρότερο βαθμό και κυρίως μετά χρήση σε σφιχτή διαδρομή όπου και θερμαίνονται οι δίσκοι.
Ο θόρυβος κατά την κίνησή δεν διαφέρει από τα παλιά μοντέλα.
Σε χθεσινή επίσκεψη στο συνεργείο και έλεγχο δεν διαπιστώθηκε πρόβλημα σε τακάκια ή δισκο.
1250 2019.
 

zabounis

Active Member
Εγγραφή
13 Ιανουαρίου 2014
Δημοσιεύσεις
264
Περιοχή
Athens
Μοτοσυκλέτα
R1200GSA
Και τα δικα μου σφυρανε (μοντ 2020) σε ελαφρυ πατημα της μανετας. Σε δυνατο φρεναρισμα οχι.Ξερω οτι το φαινομενο οφειλεται σε συντονισμο της επιφανειας του τακακιου πανω στο πιστονι της δαγκανας. Μονο με παστα χαλκου ή ενα ειδικο κεραμικο γρασσο στρωνει. Δυστυχως επειδη δεν μπορουμε να βαλουμε χερι το ανεχομαστε.
 
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Δημοσιεύσεις
48
Τραγική αντιμετώπιση.

Και να λυνόταν το πρόβλημα, έχασες τόσο χρόνο... Συν το σπάσιμο

Τι να πεις...
 
Εγγραφή
28 Μαρτίου 2014
Δημοσιεύσεις
16
Μήπως πλέον χρησιμοποιείται πιο σκληρό υλικό για τα τακάκια και σε βάθος χιλιομέτρων σταματήσει?? Πόσα έχεις κάνει?

Στάλθηκε από το M2004J19C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
6300 χλμ. Κι εγώ σκέφτηκα μήπως περιμένω κι άλλο. Κάνω και λίγα απότομα φρεναρίσματα μπας και αλλά δεν εως τώρα. Το θέμα είναι ότι στην προηγούμενη GSA (2007) δεν το έκανε ποτέ μα ποτέ. Ούτε και σε άλλες μάρκες το κάνει, τουλάχιστον στον περίγυρό μου ή σ' εμένα παλίοτερα. Συν το ότι είναι παααρα πολύ εκνευριστικό σε μοτο μηνών που λέγεται BMW να το ακούς και ακόμα πιο εκνευριστικό να ακούς τις απαντήσεις τους. Σήμερα πήρα και την προσφορά για τις δισκόπλακες. 460 ευρώ μπρος πίσω συν 50 εργασία. Δεν τα δίνω με τίποτα. Υπάρχει και άλλο θέμα με την TFT και την ανύπαρκτη συνδεσιμότητά της με Schuberth C4 και iphone 11 pro (APPLE and BMW are working on the problem). Πόοσα χρόνια θα πρέπει να working για να το λύσουν; 25000 ευρώ η μοτο και 1200 ευρώ το κινητό. Και οι αποσυνδέσεις έγιναν λατρεία πλέον. Είναι αστεία πράγματα αυτά από εταιρία που θα έπρεπε να φυσάει. Never again. Πληρώνεις, δεν απολαμβάνεις τουλάχιστον στο 100% και ακούς και σαχλαμάρες. 3ετής εγγύση και BMW Connectivity...βαρύγδουπες εκφράσεις παντελώς ανούσιες και θα έλεγα και ψεύτικες. Όπως κατάλαβες είμαι σκασμένος. Κι έχω και τη σύζυγο να φωνάζει που πήρα αυτή και όχι την Africa (δεν έχει κι άδικο έτσι όπως έχει γίνει το πράγμα).
 
Εγγραφή
28 Μαρτίου 2014
Δημοσιεύσεις
16
Τραγική αντιμετώπιση.

Και να λυνόταν το πρόβλημα, έχασες τόσο χρόνο... Συν το σπάσιμο

Τι να πεις...
Το πιο ωραίο είπες...πιο πολλές φορές με βλέπει η Βελμαρ παρά η δουλειά μου
 
Top