Καλημέρα,
Θα ήθελα να φέρω προς συζήτηση ένα κατ' εμέ σοβαρό θέμα όσον αφορά την εγγύηση και τους όρους της. Εν τάχει:
Ιαν 2021: Αγορά νέας R1250GS Adv. 2020 (Velmar, μοντέλα προσφοράς)
Μαρ 2021: Σφύριγμα φρένων στην απαλή πέδηση (μπρος και πίσω), αποφασίζω να αναμένω (επειδή είναι καινούρια)
Μαϊ 2021: Επιδείνωση προβλήματος και πρώτη επίσκεψη στη Velmar (μη καταγεγραμμένη) με απόφαση για αναμονή
Αρχές Ιουλ 2021: Επίσημη επίσκεψη Velmar, νέα απόφαση για αναμονή
Τέλος Ιουλ 2021: Επιδείνωση προβλήματος, σφύριγμα και στο απλό ρολάρισμα χωρίς πάτημα της μανέτας και του πενταλ πίσω φρένου. Τηλέφωνο στο μηχανικό, ερώτηση από αυτόν στη Γερμανία, απάντηση ότι επειδή η μοτο έχει <5000 χλμ αλλάζουν τα τακάκια δωρεάν. Αλλαγή τακακιών μπρος και πίσω με εγγύηση
Αυγ 2021: Άμεση επανεμφάνιση προβλήματος, κυρίως στο ρολάρισμα χωρίς πέδηση. Επίσημη επίσκεψη Velmar, πιστοποίηση προβλήματος από το μηχανικό. Ερώτηση από αυτόν στη Γερμανία, ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Πρόβλημα οφειλόμενο σε συσσώρευση σωματιδίων σκόνης και λάσπης ανάμεσα στα τακάκια και τη δισκόπλακα. Σύσταση για αλλαγή και των δισκόπλακων. IT IS NOT A PRODUCTION FAULT!!!!!
Σεπ 2021: Emails σε Γερμανική και Ελληνική BMW Motorrad, απάντηση(BMWHELLAS): Συσσώρευση λίθων και άμμου ανάμεσα σε τακάκια και δισκόπλακα(!!!), δεν καλύπτεται από την εγγύηση όπως γράφεται και στο τρισέλιδο έγγραφο εγγύησης! Η αλλαγή των τακακιών τον Ιούλιο έγινε χαριστικά (!!!)
Σεπ 2021: Επίσκεψη σε Velmar σε έξαλλη κατάσταση, συνομιλία με προϊστάμενο συνεργείου, τελική απάντηση μετά από προσπάθειες του ιδίου προς ικανοποίησή μου: Δεν μπορεί να καλυφθεί η αλλαγή δισκόπλακων με εγγύηση, η Velmar προτίθεται να μου τις δώσει σε τιμή κόστους.
ΥΓ 3ετής εγγύηση=κουραφέξαλα. Στο βιβλιαράκι αναγράφονται μεν περιβαλλοντικοί λόγοι που αφορούν σε έκθεση της μοτοσυκλέτας σε δυσμενείς καιρικές συνθήκες, η περίπτωσή μου δε, είναι οφθαλμοφανώς διαφορετική.
Τα παραπάνω προς ενημέρωση του club και ανταλλαγή απόψεων,
Ένας 100% απογοητευμένος από το after sales service της εταιρίας και των αστείων απαντήσεων που έχω λάβει
Θα ήθελα να φέρω προς συζήτηση ένα κατ' εμέ σοβαρό θέμα όσον αφορά την εγγύηση και τους όρους της. Εν τάχει:
Ιαν 2021: Αγορά νέας R1250GS Adv. 2020 (Velmar, μοντέλα προσφοράς)
Μαρ 2021: Σφύριγμα φρένων στην απαλή πέδηση (μπρος και πίσω), αποφασίζω να αναμένω (επειδή είναι καινούρια)
Μαϊ 2021: Επιδείνωση προβλήματος και πρώτη επίσκεψη στη Velmar (μη καταγεγραμμένη) με απόφαση για αναμονή
Αρχές Ιουλ 2021: Επίσημη επίσκεψη Velmar, νέα απόφαση για αναμονή
Τέλος Ιουλ 2021: Επιδείνωση προβλήματος, σφύριγμα και στο απλό ρολάρισμα χωρίς πάτημα της μανέτας και του πενταλ πίσω φρένου. Τηλέφωνο στο μηχανικό, ερώτηση από αυτόν στη Γερμανία, απάντηση ότι επειδή η μοτο έχει <5000 χλμ αλλάζουν τα τακάκια δωρεάν. Αλλαγή τακακιών μπρος και πίσω με εγγύηση
Αυγ 2021: Άμεση επανεμφάνιση προβλήματος, κυρίως στο ρολάρισμα χωρίς πέδηση. Επίσημη επίσκεψη Velmar, πιστοποίηση προβλήματος από το μηχανικό. Ερώτηση από αυτόν στη Γερμανία, ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Πρόβλημα οφειλόμενο σε συσσώρευση σωματιδίων σκόνης και λάσπης ανάμεσα στα τακάκια και τη δισκόπλακα. Σύσταση για αλλαγή και των δισκόπλακων. IT IS NOT A PRODUCTION FAULT!!!!!
Σεπ 2021: Emails σε Γερμανική και Ελληνική BMW Motorrad, απάντηση(BMWHELLAS): Συσσώρευση λίθων και άμμου ανάμεσα σε τακάκια και δισκόπλακα(!!!), δεν καλύπτεται από την εγγύηση όπως γράφεται και στο τρισέλιδο έγγραφο εγγύησης! Η αλλαγή των τακακιών τον Ιούλιο έγινε χαριστικά (!!!)
Σεπ 2021: Επίσκεψη σε Velmar σε έξαλλη κατάσταση, συνομιλία με προϊστάμενο συνεργείου, τελική απάντηση μετά από προσπάθειες του ιδίου προς ικανοποίησή μου: Δεν μπορεί να καλυφθεί η αλλαγή δισκόπλακων με εγγύηση, η Velmar προτίθεται να μου τις δώσει σε τιμή κόστους.
ΥΓ 3ετής εγγύηση=κουραφέξαλα. Στο βιβλιαράκι αναγράφονται μεν περιβαλλοντικοί λόγοι που αφορούν σε έκθεση της μοτοσυκλέτας σε δυσμενείς καιρικές συνθήκες, η περίπτωσή μου δε, είναι οφθαλμοφανώς διαφορετική.
Τα παραπάνω προς ενημέρωση του club και ανταλλαγή απόψεων,
Ένας 100% απογοητευμένος από το after sales service της εταιρίας και των αστείων απαντήσεων που έχω λάβει