Χα χα Πασχαλη μαντεψε που τα βρηκα την ελευθερη κ το φιλτρο !!Με τη ελεύθερη και το φίλτρο είχα κάνει το μίγμα ακόμα πιό φτωχό στο 1200 του 2004.
Κανένα κερδος πέρα από τη μείωση βάρους.
....Κάνουμε μερικά πράγματα που είναι σχεδόν περιττά.
Χα χα Πασχαλη μαντεψε που τα βρηκα την ελευθερη κ το φιλτρο !!Με τη ελεύθερη και το φίλτρο είχα κάνει το μίγμα ακόμα πιό φτωχό στο 1200 του 2004.
Κανένα κερδος πέρα από τη μείωση βάρους.
....Κάνουμε μερικά πράγματα που είναι σχεδόν περιττά.
Δεν το πήρα καινούριο ,ο Γιώργος ο @Gaft είχε ένα από την προηγουμενη μηχανή και με το στείλε.πόσο κόστιζε καινούριο;
Πασχάλη εγώ αυτό που είδα στο δικό μου είναι ότι κέρδισε σε ανάσα το μοτέρ,ειδικά όταν είναι κρύο .Με τη ελεύθερη και το φίλτρο είχα κάνει το μίγμα ακόμα πιό φτωχό στο 1200 του 2004.
Κανένα κερδος πέρα από τη μείωση βάρους.
....Κάνουμε μερικά πράγματα που είναι σχεδόν περιττά.
Χα χα Πασχαλη μαντεψε που τα βρηκα την ελευθερη κ το φιλτρο !!
Εδώ δεν αξίζει ένα πρόγραμμα στον Γιάννη;Από έναν φιλο από το χωριό νομίζω!!Χα χα χα!!
Λοιπον στο διπλού εκκεντροφόρου που είναι πιο πλούσιο σε μείγμα τα πήγαιναν μια χαρά,στο 2004 όπως προανέφερα βγαίναν τα μπουζί άσπρα σαν το χιόνι.
Αν δεις και τα δικά σου έτσι άσπρα βαλε κανονικό φίλτρο.
Send from the road
Αξίζει 100%Εδώ δεν αξίζει ένα πρόγραμμα στον Γιάννη;
Στην περίπτωση του "κρατάμε εξάτμιση φίλτρο";
Γιάννη η ρύθμιση που αναφέρεις είναι για τα 1150 την ίδια θέλει κ το TPS του 1200;Παυλο θελει hall sensor αυτο. Κανει missfire δηλ χανει που κανενα σπινθηρα εντολη.. και στο ρελαντι φαινεται.
Ειοαμε.. ο χαλλ γερναει κ ολας.. οπως τα λεγαμε με τη μιζα.
Κατα τα αλλα ρυθμισεις :
TPS 0.355V.
Μεγαλες μπρουζινες 2 φουλ στροφες απο τερμα κλειστες.
Βαλβιδες και Hall και.μπουζι πρωτα.. θα λεγα.Λοιπόν tps και μετά πολλαπλασιαστές.
Με την σειρά.
Το διαγνωστικό δεν θα σας βγάλει κάτι γιατί η βλάβη είναι αποσπασματική και δεν γράφει ο εγκέφαλος.
Για 1200 δεν μιλάμε ή δεν κατάλαβα καλά.Βαλβιδες και Hall και.μπουζι πρωτα.. θα λεγα.
Συχνα αρκετάΣτο κανει συχνα ή σπανια.
Καλά κατάλαβες ρε τρελέ.το αδβε 09Για 1200 δεν μιλάμε ή δεν κατάλαβα καλά.
Αυτό που λένε οι από πάνω να δεις.Συχνα αρκετά
Μήπως νιώθεις κ κάποιο περίεργο τρέμουλο (αστάθεια λειτουργίας) στο μοτερ όταν δουλεύει ρελαντί ?Συχνα αρκετά
Μήπως νιώθεις κ κάποιο περίεργο τρέμουλο (αστάθεια λειτουργίας) στο μοτερ όταν δουλεύει ρελαντί ?
Τσέκαρε πρώτα τον συγχρονισμό κυλίνδρων (που είναι τΖάμπα)
Αν άλλαξες-καθάρισες φίλτρο αέρα πρόσφατα ,τσέκαρε την ντίζα γκαζιού στο δεξί σώμα ,αν φωλιάζει σωστά στην υποδοχή της ,μήπως κι έχει τραβηχτεί έξω (κάποιες φορές συμβαίνει βαζο-βγάζοντας το καπάκι του φιλτροκουτιού)
Κι αν μετά από όλα αυτά δεν δείς διαφορά ,θα πρέπει μάλλον να δοκιμάσεις νέο TPS
Επειδή είναι κάτι που αλλάζει εύκολα ,θα μπορούσες να δοκιμάσεις ένα δανεικό από τον μηχανικό σου ή από κάποιον φίλο ,ώστε να μην δώσεις χρήματα ασκόπως.
ΦΡΙΚΗ...Δηλαδή το πρώτο σύμπτωμα της αλλαγής tps είναι να δεις τον χάρο με τα μάτια σου; Δεν προηγούνται αναίμακτες ενδείξεις;Δεν το πήρα καινούριο ,ο Γιώργος ο @Gaft είχε ένα από την προηγουμενη μηχανή και με το στείλε.
Είχα πάθει φρίκη ,με έσβησε πάνω σε προσπέραση λεωφορείου ,πηγαίνοντας για Φάρσαλα ,στενός δρόμος ,συμπλεκταρισα ακαριαία και εν κινήσει όπως ήμουν μιζαρισα και το έσωσα.
Μια ακόμη φορά με το έκανε ανεβαίνοντας για Μπάρο.
Εκεί ήταν όλα νορμάλ ,μόνος ήμουνα ,ξανά η ίδια διαδικασία ,πριν ακινητοποιηθω.
Οπότε δεν ήταν να το αφήσω άλλο .
Αυτά και τα σέβη μου![]()