Γιατί δεν υπάρχει e-pass γιά δίκυκλα? Ιδού η απάντηση

el-Gatto

Active Member
Εγγραφή
16 Ιουνίου 2018
Δημοσιεύσεις
940
Περιοχή
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Μοτοσυκλέτα
R1200GSA
Οι χρεώσεις αυτές δεν είναι ΙΧ αυτοκινήτου....νομίζω πως ο φίλος el-Gatto είναι σαφέστατος.
Το γράφει "κατηγορία 1" ...κατηγορία 1 είναι δίκυκλα -τρίκυκλα..καλά οι άνθρωποι είναι παντελώς αντε γειά..
Είναι πρόσφατος λογαριασμός?
Το'χω γραψει
Διελεύσεις μοτο, με πομποδέκτη αυτ/του

Αντίγραφο αναλυτικού λογ/μου Οκτωβρίου.
Αριθμός πομποδέκτη κ ωρα-ημερ/νια, έχουν περικοπει, για ευνόητους λόγους.
Πιο "λιανά", δεν γίνεται...
 

jliordos

Well-Known Member
Εγγραφή
6 Νοεμβρίου 2016
Δημοσιεύσεις
8.373
Περιοχή
Πόλη του φραπέ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA TRIPLE BLACK
Το τραγικό ποιο είναι ;;;;;;

4 σελίδες θέμα και νόημα δεν έβγαλα εγω προσωπικά, εκτός ότι είμαστε ότι να ναι.
Αναφέρομαι στους Έλληνες υπαλλήλους συγκεκριμένα των εταιρειών αυτών και πάει λέγοντας
 

el-Gatto

Active Member
Εγγραφή
16 Ιουνίου 2018
Δημοσιεύσεις
940
Περιοχή
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Μοτοσυκλέτα
R1200GSA
Δεν διαφωνώ μαζί σου σε τίποτε, απλα και εγω έγραψα τι έχω βιώσει (όχι τι έχω ακούσει).

απλα καθόμαστε και γράφουμε τόσα σεντόνια, παπλώματα και όλα τα προικιά του κόσμου για ένα θέμα που δεν ισχύει τίποτε από όσα γράφουν οι συμβάσεις και τα συμβόλαια.
Τετοιο μπορντέλο έχει καταντήσει η χώρα με τον κάθε παπάρα που μας λέει ότι παπαριά θέλει.


Α στα διαλα, το έβγαλα από μέσα μου πια. Μας τα έπρηξαν
Εμένα πάλι ,με αρέσει αυτό το ..."αδιευκρίνιστο"
Η πολύ τυπικούρα δημιουργεί κατάθλιψη κ τάσεςι αυτοκτονίας(βλΣουηδία-Ελβετία)
Το απρόοπτο σε κραταέι σε εγρήγορση επιβίωσης ,κ δεν βαριέσαι ποτέ ,άρα δεν εχεις χρόνο για ψυχολογικά.

Ελπίζω μόνο ,να μην δεί αυτό το θέμα κανας "αρμόδιος" ,κ την επόμενη φορά ,"φάω μπάρα"
Δεν αντέχω τις ουρές ρε φίλε.
Ούτε για να εισπράξω δεν κάθομαι σε ουρά ,πάω άλλη φορά.
Οχι για να πληρώσω
 

jliordos

Well-Known Member
Εγγραφή
6 Νοεμβρίου 2016
Δημοσιεύσεις
8.373
Περιοχή
Πόλη του φραπέ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA TRIPLE BLACK
Εμένα πάλι ,με αρέσει αυτό το ..."αδιευκρίνιστο"
Η πολύ τυπικούρα δημιουργεί κατάθλιψη κ τάσεςι αυτοκτονίας(βλΣουηδία-Ελβετία)
Το απρόοπτο σε κραταέι σε εγρήγορση επιβίωσης ,κ δεν βαριέσαι ποτέ ,άρα δεν εχεις χρόνο για ψυχολογικά.

Ελπίζω μόνο ,να μην δεί αυτό το θέμα κανας "αρμόδιος" ,κ την επόμενη φορά ,"φάω μπάρα"
Δεν αντέχω τις ουρές ρε φίλε.
Ούτε για να εισπράξω δεν κάθομαι σε ουρά ,πάω άλλη φορά.
Οχι για να πληρώσω
Δεν κάθομαι ποτέ στην ουρά με την μηχανή, τρυπώνω όσο πιο μπροστά μπορώ. Οι άλλοι μέσα στα κουτιά μια χαρα είναι με τα αρκουδίσια εμάς βράζει ο εγκέφαλος μέσα από το κράνος. περναω αεροπορία ότι και να λέει ο καθένας και στο τέλος σηκώνω ένα χέρι σε ένδειξη συγνώμης flag
 

ntlaw

Well-Known Member
Εγγραφή
30 Δεκεμβρίου 2013
Δημοσιεύσεις
6.672
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
R1150GS ADV
Τελευταία νέα γιά την διέλευση με πομποδέκτες.
Γιά τα δίκυκλα τίποτα.



Έως το τέλος του πρώτου εξαμήνου του 2020 αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί η διασύνδεση των συστημάτων διοδίων που λειτουργούν στους μεγάλους οδικούς άξονες της χώρας, προκειμένου να μπορούν οι οδηγοί να χρησιμοποιούν ένα πομποδέκτη για τις διελεύσεις τους σε όλους τους αυτοκινητόδρομους.

Η διαλειτουργικότητα των διοδίων δεν είχε υλοποιηθεί παρά τη σχετική ευρωπαϊκή οδηγία και παρά τις επανειλημμένες διαπραγματεύσεις μεταξύ των ιδιωτικών εταιρειών που λειτουργούν τους οδικούς άξονες, οι οποίες ξεκίνησαν το 2013.

Η βασική διαφωνία μεταξύ των παραχωρησιούχων αφορούσε στο ύψος της προμήθειας που θα πρέπει να αποδίδει η μία εταιρεία στην άλλη.

Ωστόσο, ενόψει της ακύρωσης του διαγωνισμού για το ηλεκτρονικό σύστημα διοδίων και έπειτα από πιέσεις του υπουργείου Υποδομών, οι παραχωρησιούχοι συμφώνησαν στο ύψος της προμήθειας η οποία θα διαμορφωθεί σε ποσοστό 2,12% επί του αντιτίμου των διοδίων και θα αποδίδεται στο τέλος κάθε μήνα.

Το κοινό σύστημα GRITS
Εδώ και μερικά χρόνια πέντε από τις συνολικά επτά ιδιωτικές εταιρείες που διαχειρίζονται τους κλειστούς αυτοκινητόδρομους, είχαν συμφωνήσει στη λειτουργία ενός κοινού συστήματος με την ονομασία GRITS (Greece Interoperable Tolling Systems). Σε αυτό έχουν ενταχθεί η Αττική Οδός, η οποία έχει περίπου 650.000 ενεργούς συνδρομητές που χρησιμοποιούν πομποδέκτες, η Ολυμπία Οδός, ο Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου, ο Μορέας και η Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου, ωστόσο δεν είχε βρεθεί κοινός τόπος για τη συμμετοχή της Νέας Οδού και της Κεντρικής Οδού.

Οι δύο τελευταίες εταιρείες έχουν την ευθύνη για τη λειτουργία της Εθνικής Οδού Αθηνών – Λαμίας, την Κεντρική Οδό και την Ιόνια Οδό, από το Αντίρριο έως τα Ιωάννινα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι δύο εταιρείες έχουν ήδη ξεκινήσει τις διαδικασίες προκειμένου να κάνουν τις απαραίτητες αλλαγές στο λογισμικό των ηλεκτρονικών πομποδεκτών, οι οποίοι υπερβαίνουν τις 100.000, προκειμένου να είναι δυνατή η χρήση τους στους υπόλοιπους αυτοκινητόδρομους. Αλλαγές θα πρέπει να γίνουν και στα συστήματα διοδίων για να μπορούν να δέχονται πομποδέκτες των υπόλοιπων πέντε εταιρειών, οι οποίες επίσης θα πρέπει να προσαρμόσουν τα συστήματά τους στα νέα δεδομένα.

Κατά τις ίδιες πηγές, πρόκειται για σύνθετη διαδικασία η οποία απαιτεί χρονικό διάστημα μεταξύ έξι και οκτώ μηνών. Ο στόχος που έχει τεθεί από το υπουργείο Υποδομών είναι έως το Πάσχα του 2020 να έχει ολοκληρωθεί η διασύνδεση των συστημάτων, για να μπορούν οι οδηγοί να ταξιδέψουν με ένα πομποδέκτη.

Πάντως, το στοιχείο που θα παραμείνει αμετάβλητο είναι η αδυναμία φόρτισης των πομποδεκτών μίας εταιρείας στα διόδια άλλης. Αυτό οφείλεται σε φορολογικούς λόγους, δεδομένου ότι η κάθε εταιρεία παραχώρησης έχει διαφορετικό ΑΦΜ και η φόρτιση των πομποδεκτών αποτελεί προκαταβολή χρημάτων. Ως εκ τούτου, ένας οδηγός με πομποδέκτη της Αττικής Οδού για παράδειγμα, δε θα μπορεί να βάλει χρήματα στη συσκευή του στα διόδια Αφιδνών τα οποία λειτουργεί η Νέα Οδός.

Η Εγνατία Οδός
Στο GRITS αναμένεται να ενταχθεί και η Εγνατία Οδός, η οποία δεν διαθέτει υπηρεσία ηλεκτρονικών πομποδεκτών, παρά το γεγονός ότι είναι ο μεγαλύτερος αυτοκινητόδρομος της χώρας.

Πηγές της εταιρείες αναφέρουν ότι ήδη έχει ξεκινήσει η διαδικασία τροποποίησης του λογισμικού στους περίπου 3.000 πομποδέκτες τους οποίους η εταιρεία προμηθεύτηκε πριν μερικά χρόνια αλλά ουδέποτε μοίρασε στους οδηγούς. Η Εγνατία Οδός προμηθεύτηκε και εγκατέστησε το 2014 σύστημα αναγνώρισης πομποδεκτών, το οποίο κόστισε περίπου 500.000 ευρώ αλλά δεν λειτούργησε ποτέ, δεδομένου ότι το ΤΑΙΠΕΔ δεν ήθελε ο μελλοντικός επενδυτής να έχει δεσμεύσεις για τον τρόπο είσπραξης διοδίων. Εδώ και λίγο καιρό ωστόσο τα δεδομένα έχουν αλλάξει καθώς το υπουργείο Υποδομών επιθυμεί να ενταχθεί στο GRITS η Εγνατία Οδός και το ΤΑΙΠΕΔ δίνει πλέον τη συναίνεσή του.

Ο στόχος που έχει τεθεί από τη διοίκηση της εταιρείας είναι μέσα στο επόμενο εξάμηνο να έχουν τεθεί σε λειτουργία πομποδέκτες της Εγνατίας, αλλά και να γίνονται διελεύσεις από τους σταθμούς διοδίων του αυτοκινητόδρομου με τους ηλεκτρονικούς πομποδέκτες των ιδιωτικών εταιρειών.
 

jliordos

Well-Known Member
Εγγραφή
6 Νοεμβρίου 2016
Δημοσιεύσεις
8.373
Περιοχή
Πόλη του φραπέ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA TRIPLE BLACK
Άρα πάμε στο αρχικό συμπέρασμα για τις μοτοσυκλέτες.
0+0=0. Μηδέν εις το πηλίκον

Ο καθένας δηλαδή θα οπλίζεται με υπομονή θα πηγαίνει στα διόδια και μετα, ΟΤΙ ΠΡΟΚΥΨΕΙ.

Ελλαδάρα ΟΛΕ
Περαστικά μας
 
Εγγραφή
30 Δεκεμβρίου 2013
Δημοσιεύσεις
106
Τουλάχιστον στην Ολυμπία οδό έχει την προπληρωμενη κάρτα περνάς εκεί που ρίχνουν τα κέρματα....είναι καλό το χρησιμοποιώ από τότε που ξεκίνησε...τώρα για το αν πρέπει να πληρώνουν οι μηχανές το να πεις Ιταλία πληρώνουμε και ακριβά..Ελβετία κλπκλπ....όσο για την στενή λωρίδα μοτό συμφωνώ απλά δε το κάνουν διότι θα περνάνε δύο δυο
 
Top