Αλλάξτε φίλτρο αέρα στο πατ κιουτ...

karellen

Well-Known Member
Εγγραφή
8 Ιανουαρίου 2017
Δημοσιεύσεις
1.883
Περιοχή
Καλαμάτα
Μοτοσυκλέτα
GS 1200 '09
KLR 600 '84
Dax 80 '90
Για τους φίλους που διστάζουν,είναι απλούστατη διαδικασία,ένα Torx T25 χρειάζεται και ένα τεταρτάκι από το χρόνο σας.

Αφαιρούμε την μπροστινή σέλα για να φανερωθούν οι βίδες που κρατάνε το κάτω κάλυμμα του ρεζερβουάρ.
Με το Torx λύνουμε τις 2 βίδες κοντά στη σέλα και τις άλλες 3 κοντά στο τιμόνι.

214582485_898972457362629_3394822941548737303_n.jpg

210771735_1493397397663087_4729526332518101045_n.jpg
Ξεκουμπώνουμε το καπάκι,αφαιρείται εύκολα.Εδώ εγώ χρειάστηκε να αφαιρέσω επίσης και το δαχτυλίδι του tank lock για το Givi tank bag.

01a.jpg
01.jpg


Κατόπιν λύνουμε τις 3 βίδες αριστερά και τις 3 δεξιά των γκρίζων πλαϊνών καπακιών,δεν είναι ανάγκη να τα αφαιρέσουμε τελείως,αρκεί να μεριάσουν λίγο στο πλάι για να βγάλουμε το καπάκι που καλύπτει το φίλτρο αέρα.
02.jpg


Είναι αυτό,ξεβιδώνουμε τις 4 βίδες του,

211500758_4302677543112376_8767135533555002686_n.jpg

βγάζουμε το καπάκι

211830573_1481917348816533_3273710852894832254_n.jpg

και εν συνεχεία την 'κασέττα' που κρατάει το φίλτρο μας!

213359841_1029206487820595_3988409627848710572_n.jpg
Διαφορά με το καινούργιο ε?

214074806_170407258446485_7163957440130607911_n.jpg

Ευκαιρίας δοθείσης κάνουμε και τη σχετική καθαριότητα μιας και είναι πιο εύκολο τώρα να μπει σφουγγάρι. Επίσης λίγο γράσο στις βόλτες γιατί οι βίδες του καπακιού δεν είναι ανοξείδωτες και πιάνουν μάκα ευκολότερα.

210425946_5743605599043343_5477819893655266618_n.jpg

214696671_348703096658293_3968800584267328369_n.jpg

213024045_853905111888162_7886972831931782186_n.jpg

Τα υπόλοιπα είναι ακόμα πιο απλά και πάνε πλέον αντίστροφα.
Τοποθετούμε το νέο φίλτρο στην κασέτα/θήκη,κατόπιν στο φιλτροκούτι,προσέχουμε να εφαρμόσει καλά πάνω σ' αυτό η πατούρα του φίλτρου,μετά το καπάκι και σφίξιμο πάλι τις 4 βίδες.

Συναρμολογούμε πίσω τα πλαϊνά πλαστικά,λίγο να προσέξετε οι βίδες Νο 2 και 3 είναι ίδιες και πάνε στο μέσον και κάτω του καπακιού ενώ οι Νο1 διαφέρουν λίγο,έχουν ένα ενσωματωμένο αποστάτη και κουμπώνουν στο πάνω μέρος,για ευκολία σημειώνω την αρίθμηση στις φωτο.

Η όλη διαδικασία είναι απλή και αξίζει να την κάνεις μόνος σου (όπως και πολλά άλλα) γιατί αποκτάς μεγαλύτερη οικειότητα με τη λειτουργία και τα μηχανικά μέρη της μπουμπούς σου,που για μένα είναι αξία ανεκτίμητη.
Άλλωστε συμφωνεί και ο Τεχνικός Διευθυντής της Εταιρίας Μηδενικής Ευθύνης!
212789306_167671672077220_118501113377237122_n.jpg
 

spaniak

Well-Known Member
Εγγραφή
7 Οκτωβρίου 2017
Δημοσιεύσεις
1.994
Περιοχή
Λευκάδα
Μοτοσυκλέτα
F800 GS, 2008
Για τους φίλους που διστάζουν,είναι απλούστατη διαδικασία,ένα Torx T25 χρειάζεται και ένα τεταρτάκι από το χρόνο σας.

Αφαιρούμε την μπροστινή σέλα για να φανερωθούν οι βίδες που κρατάνε το κάτω κάλυμμα του ρεζερβουάρ.
Με το Torx λύνουμε τις 2 βίδες κοντά στη σέλα και τις άλλες 3 κοντά στο τιμόνι.

View attachment 57687

View attachment 57688
Ξεκουμπώνουμε το καπάκι,αφαιρείται εύκολα.Εδώ εγώ χρειάστηκε να αφαιρέσω επίσης και το δαχτυλίδι του tank lock για το Givi tank bag.

View attachment 57689
View attachment 57690


Κατόπιν λύνουμε τις 3 βίδες αριστερά και τις 3 δεξιά των γκρίζων πλαϊνών καπακιών,δεν είναι ανάγκη να τα αφαιρέσουμε τελείως,αρκεί να μεριάσουν λίγο στο πλάι για να βγάλουμε το καπάκι που καλύπτει το φίλτρο αέρα.
View attachment 57691


Είναι αυτό,ξεβιδώνουμε τις 4 βίδες του,

View attachment 57692

βγάζουμε το καπάκι

View attachment 57693

και εν συνεχεία την 'κασέττα' που κρατάει το φίλτρο μας!

View attachment 57694
Διαφορά με το καινούργιο ε?

View attachment 57695

Ευκαιρίας δοθείσης κάνουμε και τη σχετική καθαριότητα μιας και είναι πιο εύκολο τώρα να μπει σφουγγάρι. Επίσης λίγο γράσο στις βόλτες γιατί οι βίδες του καπακιού δεν είναι ανοξείδωτες και πιάνουν μάκα ευκολότερα.

View attachment 57696

View attachment 57697

View attachment 57698

Τα υπόλοιπα είναι ακόμα πιο απλά και πάνε πλέον αντίστροφα.
Τοποθετούμε το νέο φίλτρο στην κασέτα/θήκη,κατόπιν στο φιλτροκούτι,προσέχουμε να εφαρμόσει καλά πάνω σ' αυτό η πατούρα του φίλτρου,μετά το καπάκι και σφίξιμο πάλι τις 4 βίδες.

Συναρμολογούμε πίσω τα πλαϊνά πλαστικά,λίγο να προσέξετε οι βίδες Νο 2 και 3 είναι ίδιες και πάνε στο μέσον και κάτω του καπακιού ενώ οι Νο1 διαφέρουν λίγο,έχουν ένα ενσωματωμένο αποστάτη και κουμπώνουν στο πάνω μέρος,για ευκολία σημειώνω την αρίθμηση στις φωτο.

Η όλη διαδικασία είναι απλή και αξίζει να την κάνεις μόνος σου (όπως και πολλά άλλα) γιατί αποκτάς μεγαλύτερη οικειότητα με τη λειτουργία και τα μηχανικά μέρη της μπουμπούς σου,που για μένα είναι αξία ανεκτίμητη.
Άλλωστε συμφωνεί και ο Τεχνικός Διευθυντής της Εταιρίας Μηδενικής Ευθύνης!
View attachment 57699
Ωραίος Νικόλα, μου θύμισες ότι πρέπει να καθαρίσω και το δικό μου.
Ο ψιψινελ βέβαια υψηλή εποπτεία. Χαχαχα
 

Papadopaidi

Well-Known Member
Εγγραφή
29 Δεκεμβρίου 2013
Δημοσιεύσεις
21.260
Περιοχή
Patras
Μοτοσυκλέτα
R1150GS '00 (ABS)
Για τους φίλους που διστάζουν,είναι απλούστατη διαδικασία,ένα Torx T25 χρειάζεται και ένα τεταρτάκι από το χρόνο σας.

Αφαιρούμε την μπροστινή σέλα για να φανερωθούν οι βίδες που κρατάνε το κάτω κάλυμμα του ρεζερβουάρ.
Με το Torx λύνουμε τις 2 βίδες κοντά στη σέλα και τις άλλες 3 κοντά στο τιμόνι.

View attachment 57687

View attachment 57688
Ξεκουμπώνουμε το καπάκι,αφαιρείται εύκολα.Εδώ εγώ χρειάστηκε να αφαιρέσω επίσης και το δαχτυλίδι του tank lock για το Givi tank bag.

View attachment 57689
View attachment 57690


Κατόπιν λύνουμε τις 3 βίδες αριστερά και τις 3 δεξιά των γκρίζων πλαϊνών καπακιών,δεν είναι ανάγκη να τα αφαιρέσουμε τελείως,αρκεί να μεριάσουν λίγο στο πλάι για να βγάλουμε το καπάκι που καλύπτει το φίλτρο αέρα.
View attachment 57691


Είναι αυτό,ξεβιδώνουμε τις 4 βίδες του,

View attachment 57692

βγάζουμε το καπάκι

View attachment 57693

και εν συνεχεία την 'κασέττα' που κρατάει το φίλτρο μας!

View attachment 57694
Διαφορά με το καινούργιο ε?

View attachment 57695

Ευκαιρίας δοθείσης κάνουμε και τη σχετική καθαριότητα μιας και είναι πιο εύκολο τώρα να μπει σφουγγάρι. Επίσης λίγο γράσο στις βόλτες γιατί οι βίδες του καπακιού δεν είναι ανοξείδωτες και πιάνουν μάκα ευκολότερα.

View attachment 57696

View attachment 57697

View attachment 57698

Τα υπόλοιπα είναι ακόμα πιο απλά και πάνε πλέον αντίστροφα.
Τοποθετούμε το νέο φίλτρο στην κασέτα/θήκη,κατόπιν στο φιλτροκούτι,προσέχουμε να εφαρμόσει καλά πάνω σ' αυτό η πατούρα του φίλτρου,μετά το καπάκι και σφίξιμο πάλι τις 4 βίδες.

Συναρμολογούμε πίσω τα πλαϊνά πλαστικά,λίγο να προσέξετε οι βίδες Νο 2 και 3 είναι ίδιες και πάνε στο μέσον και κάτω του καπακιού ενώ οι Νο1 διαφέρουν λίγο,έχουν ένα ενσωματωμένο αποστάτη και κουμπώνουν στο πάνω μέρος,για ευκολία σημειώνω την αρίθμηση στις φωτο.

Η όλη διαδικασία είναι απλή και αξίζει να την κάνεις μόνος σου (όπως και πολλά άλλα) γιατί αποκτάς μεγαλύτερη οικειότητα με τη λειτουργία και τα μηχανικά μέρη της μπουμπούς σου,που για μένα είναι αξία ανεκτίμητη.
Άλλωστε συμφωνεί και ο Τεχνικός Διευθυντής της Εταιρίας Μηδενικής Ευθύνης!
View attachment 57699
Μπράβο σου Νικόλα.
Πως μπορώ να επενδύσω σε αυτό το χρυσό golden boy της εταιρείας μηδενικής ευθύνης...;
 
Top