Άξονας κίνησης

Εγγραφή
22 Αυγούστου 2019
Δημοσιεύσεις
23
Περιοχή
Αθήνα
Επειτα απο προσφατη επισκεψη σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο, με ενημερωσε ο τεχνικος οτι παω σιγα-σιγα για αλλαγη αξονα κινησης.
Η μηχανη ειναι μοντελο 2007 με 85.000χλμ. Ειναι φυσιολογικο σε αυτα τα χλμ?
Τι προκαλει την φθορα του?
 

lampakias

Moderator
Μέλος ΔΟ
Εγγραφή
16 Μαϊου 2017
Δημοσιεύσεις
2.314
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Μοτοσυκλέτα
R1250GS ADV 2019
Τι φθορά του την προκαλη στο καρέ το μη γρασάρισμα και στους σταυρούς φισιολογικα επειδή δεν έχουν γρασαδορακια η χρηση
Πες όμως γιατί για άλλαγμα
Αν θέλει σταυρούς αλλάζουν αν θέλει καρε τότε όχι θέλει ολόκληρο και να δεις και το άλλο άκρο αν είναι φαγομενο γιατί αν είναι θα σε φάει σύντομα σχετικά και αυτον που θα βαλεις
 

Michael75

Well-Known Member
Εγγραφή
8 Ιουνίου 2018
Δημοσιεύσεις
2.381
Περιοχή
Athens
Μοτοσυκλέτα
R1200 GSA '07
Βέβαια και δεν είναι φυσιολογικό …. να πας να το δει και κανένας μάστορας της προκοπής … άκου αλλαγή άξονα !!!
 

Michael75

Well-Known Member
Εγγραφή
8 Ιουνίου 2018
Δημοσιεύσεις
2.381
Περιοχή
Athens
Μοτοσυκλέτα
R1200 GSA '07
Βέβαια και δεν είναι φυσιολογικό …. να πας να το δει και κανένας μάστορας της προκοπής … άκου αλλαγή άξονα !!!
….να ήτανε LC να το κατάλαβω
 
Εγγραφή
22 Αυγούστου 2019
Δημοσιεύσεις
23
Περιοχή
Αθήνα
Βέβαια και δεν είναι φυσιολογικό …. να πας να το δει και κανένας μάστορας της προκοπής … άκου αλλαγή άξονα !!!
Στον Παναγιωτοπουλο παω παντα, εδω και πολυ καιρο. Στο τελευταιο σερβις ομως ειδα οτι εχανε πολλα υγρα απτη φουσκα στο διαφορικο. Λες να ειναι αυτη η αιτια? Δεν την ειχαν κουμπωσει καλα μαλλον. Και τωρα που ξαναπηγα για αυτον τον λογο μου ειπε οτι αυτο που χανε ηταν νερα που μεναν στη φουσκα, ενω ξεκαθαρα μονο νερο δεν ηταν
 

arcolios

Moderator
Μέλος ΔΟ
Εγγραφή
11 Σεπτεμβρίου 2018
Δημοσιεύσεις
4.108
Περιοχή
Αθήνα - Χανιά
Μοτοσυκλέτα
R1250GS HP Adv '19
Vespa 300 GTS '18
Στον Παναγιωτοπουλο παω παντα, εδω και πολυ καιρο. Στο τελευταιο σερβις ομως ειδα οτι εχανε πολλα υγρα απτη φουσκα στο διαφορικο. Λες να ειναι αυτη η αιτια? Δεν την ειχαν κουμπωσει καλα μαλλον. Και τωρα που ξαναπηγα για αυτον τον λογο μου ειπε οτι αυτο που χανε ηταν νερα που μεναν στη φουσκα, ενω ξεκαθαρα μονο νερο δεν ηταν
έχανε υγρά απο την φούσκα στο διαφορικό; εχεις φωτογραφία γι αυτο που λες;
 
Εγγραφή
22 Αυγούστου 2019
Δημοσιεύσεις
23
Περιοχή
Αθήνα
Και αυτο ειναι λιγο, τυχαια την ειχα βγαλει αυτην τη φωτογραφια, σε αλλες περιπτωσεις ειχαν γινει ολα μαυρα
 
Εγγραφή
22 Αυγούστου 2019
Δημοσιεύσεις
23
Περιοχή
Αθήνα
Αν εχεις την παραμικρη αμφιβολία, πηγαινε και καπου αλλου.
Εχεις να μου προτεινεις καποιον αλλο? Πηγαινα παναγιωτοπουλο γιατι τον θεωρουσα κορυφη. Μου ειχε κανει κ αλλη πατατα με τα προβολακια ομιχλης. Ειχα παρει after market προβολακια, παω εκει να τα συνδεσουν, και μου τραβαει ρευμα κατευθειαν απτην μπαταρια. Μετα απο μια επισκεψη για τα ηλεκτρολογικα, το βλεπει ο αλλος μαστορας και μου λεει αυτο ειναι απαραδεκτο, μπορει να καψει εγκεφαλο. Μου το φτιαχνει, και μου λεει να τους το πω. Ειχα και φωτογραφια απο εκεινη τη μερα τον τεχνικο του Παναγιωτοπουλου να τα περναει, και πηγαν να με βγαλουν τρελο οτι δε τα βαλαν αυτοι ετσι...Οτι και να πω ειναι λιγο
 

panGS

Well-Known Member
Εγγραφή
29 Μαρτίου 2014
Δημοσιεύσεις
1.155
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GS 05
….να ήτανε LC να το κατάλαβω
Αυτό που κάνεις είναι μπουλινγκ στους ΛΣέδες...
Δεν φταίνε αυτοί που έχουν LC , θα ήθελες εσύ να ήσουν στην θέση τους ;





Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

DoctorAbo

Member
Εγγραφή
30 Δεκεμβρίου 2013
Δημοσιεύσεις
529
Περιοχή
Athens
Μοτοσυκλέτα
R 1200 GS 04
Η φθορά των σταυρών στον άξονα καρντάν είμαι φυσιολογική μετά τα 75.000 χλμ.
Η αλλαγή μπορεί να γίνει σε μηχανουργείο αν πάς τον καρντάν, βγάζει εάν από τους φθαρμένους, πάς Αγ. Αννης και αποράζεις 2 σταυρούς (περίπου 50-60 € στο σετ), πας πίσω στο μηχανουργείο, στους βάσει και έτοιμος. Α, σου παίρνει και κανα 20 άρικο 30άρικο ο μάστορας.
Σε κάθε περίπτωση, πριν μοντάρεις ελέγχεις και τις δυο φούσκες μπρος - πίσω και αν είναι πολυμερισμένες ή σκασμένες αγοράζεις καινούργιες. Τα μοντάρεις και είσαι έτοιμος.
Συμβουλή .... ακόμα και με καινούργιες φούσκες δε πρέπει να χτυπάει ο πλύστης με πίεση νερού σε αυτές διότι περνάει νερό μέσα.
Καλά χλμ
 

Papadopaidi

Well-Known Member
Εγγραφή
29 Δεκεμβρίου 2013
Δημοσιεύσεις
21.260
Περιοχή
Patras
Μοτοσυκλέτα
R1150GS '00 (ABS)
Η φθορά των σταυρών στον άξονα καρντάν είμαι φυσιολογική μετά τα 75.000 χλμ.
Η αλλαγή μπορεί να γίνει σε μηχανουργείο αν πάς τον καρντάν, βγάζει εάν από τους φθαρμένους, πάς Αγ. Αννης και αποράζεις 2 σταυρούς (περίπου 50-60 € στο σετ), πας πίσω στο μηχανουργείο, στους βάσει και έτοιμος. Α, σου παίρνει και κανα 20 άρικο 30άρικο ο μάστορας.
Σε κάθε περίπτωση, πριν μοντάρεις ελέγχεις και τις δυο φούσκες μπρος - πίσω και αν είναι πολυμερισμένες ή σκασμένες αγοράζεις καινούργιες. Τα μοντάρεις και είσαι έτοιμος.
Συμβουλή .... ακόμα και με καινούργιες φούσκες δε πρέπει να χτυπάει ο πλύστης με πίεση νερού σε αυτές διότι περνάει νερό μέσα.
Καλά χλμ
Χρήσιμο.
 
Top