Kawasaki Versys 1000 vs Suzuki V-Strom 1000

Συζήτηση στο φόρουμ 'Αλλες εταιρίες' που ξεκίνησε από το μέλος Alpe, στις 10 Οκτωβρίου 2017.

  1. Alpe
    Offline

    Alpe Administrator Staff Member

    Εγγραφή:
    30 Δεκεμβρίου 2013
    Μηνύματα:
    5.969
    Περιοχή:
    Πατρα
    Μοτοσυκλέτα:
    R 1200 GS Adv Lc
    Πρόκειται για δυο από τα πιο βαριά ονόματα στα on – off (ή sport touring στην περίπτωση του Versys) 1000 κυβικών. Δες πώς οι επιλογές των κατασκευαστών σε εμφάνιση, ηλεκτρονικά, κινητήρες και περιφερειακά, διαφοροποιούν τις δυο μοτοσυκλέτες.
    Τα Kawasaki Versys 1000 και Suzuki V-Strom 1000 δεν χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις, αφού έχουν αποδείξει την αξία τους στο πέρασμα του χρόνου. Πλέον, στις τελευταίες τους εκδόσεις, έχουν εκσυγχρονιστεί πλήρως και συμβαδίζουν με τις επιταγές της αγοράς με στόχο να καλύψουν στο μέγιστο βαθμό τις ανάγκες των αγοραστών. Μπορεί να ανήκουν στην ίδια κατηγορία, αλλά έχουν σημαντικές διαφορές.

    Εμφάνιση
    Στην σχεδίαση του V-Strom κυριαρχούν οι καμπύλες και αποπνέει σοβαρότητα και κύρος, αν όμως σου αρέσει η σπορ εμφάνιση, το Versys 1000 μάλλον θα σε κερδίσει.
    Το V-Strom 1000 χαρακτηρίζεται από μια ρευστή σχεδίαση χωρίς ακρότητες που καταφέρνει να είναι όσο περιπετειώδης χρειάζεται, ενώ ταυτόχρονα είναι σοβαρό και αυστηρό. Στο μούτρο του υπάρχουν δύο προβολείς, ο ένας πάνω από τον άλλο και το χαρακτηριστικό ρύγχος που συναντάμε και στο 650. Η εμφάνιση του Versys 1000 ακολουθεί την εταιρική ταυτότητα της Kawasaki, κάτι που το κάνει άμεσα αναγνωρίσιμο. Οι έντονες ακμές στα πλαστικά τμήματα του φαίρινγκ, του δίνουν έναν πολύ σπορ αέρα με αποτέλεσμα να μην περνάει απαρατήρητο.

    Ηλεκτρονικά
    Και τα δύο διαθέτουν σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης. Στο Kawasaki μπορείς να μειώσεις τα άλογα, όταν βρέχει και γλιστρούν οι δρόμοι, αλλά το Suzuki δεν αφήνει τον κινητήρα να σβήσει κατά την εκκίνηση, ανεβάζοντας στροφές.
    Το Kawasaki είναι εξοπλισμένο με traction control με τον αναβάτη να μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρία επίπεδα παρεμβατικότητας ή να το απενεργοποιήσει τελείως. Στα δύο πρώτα επίπεδα το σύστημα επιτρέπει το σπινάρισμα του πίσω τροχού αλλά και τις σούζες ισχύος, επεμβαίνοντας στην ανάφλεξη μόνο όταν ανιχνεύσει υπερβολή. Το τρίτο επίπεδο είναι το πιο παρεμβατικό και επεμβαίνει στην τροφοδοσία του κινητήρα. Επίσης, ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει διαφορετική χαρτογράφηση που μειώνει την απόδοση του κινητήρα στο 75% για μεγαλύτερη ασφάλεια, για τις περιπτώσεις που η πρόσφυση είναι περιορισμένη. Το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης της Suzuki, μπορεί να ρυθμιστεί σε δύο επίπεδα ή να απενεργοποιηθεί πλήρως. Το V-Strom διαθέτει σύστημα low RPM assist, το οποίο ανεβάζει τις στροφές του κινητήρα κατά την εκκίνηση και διευκολύνει την κίνηση με χαμηλές ταχύτητες, ενώ άξιο αναφοράς είναι και το Easy Start, με το οποίο ο αναβάτης δεν χρειάζεται να έχει το δάκτυλό του στο κουμπί της μίζας, μέχρι να πάρει μπρός ο κινητήρας, ένα πάτημα αρκεί.

    Κινητήρας
    Το Versys είναι τετρακύλινδρο και του αρέσει να δουλεύει σε ψηλές στροφές, ενώ το V-Strom που είναι δικύλινδρο, θέλει να το δουλεύεις στις μεσαίες και είναι πολύ εύκολο στο χειρισμό μέσα στην πόλη.
    Ο V2 κινητήρας του V-Strom 1000 αποδίδει 100 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 10,5 κιλά ροπής στις 4.000 στροφές. Είναι ελαστικός και του αρέσει να δουλεύει στις μεσαίες στροφές κάτι που σε συνδυασμό με τις μαζεμένες διαστάσεις και τη σωστή κατανομή του βάρους, κάνουν εύκολη τη μετακίνηση μέσα στην πόλη. Ο κινητήρας του Versys 1000 είναι τετρακύλινδρος εν σειρά και αποδίδει 118 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και 10,4 κιλά ροπής στις 7.700. Η προτίμησή του στις υψηλές στροφές είναι εμφανής, δείχνοντας έτσι τον δυναμικό του χαρακτήρα. Κινείται εξαιρετικά γρήγορα και άνετα στον αυτοκινητόδρομο, ενώ το ίδιο θα κάνει και στον επαρχιακό και μάλιστα, αν οι συνθήκες το επιτρέπουν, δεν θα διστάσει να ξύσει τις μπίλιες των μαρσπιέ.

    Τροχοί – Αναρτήσεις
    Οι τροχοί του Versys είναι 17 ιντσών και σε συνδυασμό με τις ρυθμιζόμενες εμπρός και πίσω αναρτήσεις φτιάχνουν ένα ιδανικό σύνολο για γρήγορη οδήγηση στην άσφαλτο. Ο εμπρός τροχός των 19 ιντσών του V-Strom το κάνει πιο ικανό στο χώμα.
    Οι κατασκευαστές αποφάσισαν να δώσουν διαφορετικό προσανατολισμό στις δυο μοτοσυκλέτες. Η Kawasaki στοχεύει στην σπορ συμπεριφορά στην άσφαλτο κάτι που γίνεται ξεκάθαρο με μια ματιά στα περιφερειακά της. Οι τροχοί είναι 17 ιντσών εμπρός και πίσω, ενώ το 43άρι ανεστραμμένο πιρούνι διαθέτει ρύθμιση της απόσβεση επαναφοράς και της προφόρτισης. Από την άλλη πλευρά, το V-Strom δίνει την δυνατότητα στον αναβάτη να περάσει από βατούς χωματόδρομους με μεγαλύτερη άνεση χάρη στον εμπρός τροχό των 19 ιντσών και τα ελαστικά μεικτής χρήσης. Το πιρούνι είναι κι εδώ ανεστραμμένο 43 χιλ με ρυθμίσεις για την απόσβεση συμπίεσης, απόσβεση επαναφοράς και προφόρτισης ελατηρίου.

    Πρόκειται για δυο μοτοσυκλέτες που μπορούν να κάνουν τα πάντα, από καθημερινή μετακίνηση, μέχρι διασκέδαση σε ορεινούς δρόμους και μακρινά ταξίδια που μπορεί να περιλαμβάνουν μέχρι και διάσχιση βατών χωματόδρομων. Η ποιότητα κατασκευής και το φινίρισμα των επιμέρους εξαρτημάτων βρίσκεται σε πολύ υψηλό επίπεδο, χωρίς να αφήνει κανένα περιθώριο για αρνητική κριτική. Η τιμή του Versys 1000 έχει διαμορφωθεί στα 14.290 ευρώ, ενώ για ένα V-Strom 1000 θα χρειαστείτε αντίστοιχα 13,295 ευρώ. Με αυτά τα χρήματα αγοράζετε δυο κορυφαίες made in Japan μοτοσυκλέτες, που συνοδεύονται από την αξιοπιστία και την διατήρηση υψηλής αξίας μεταπώλησης, που μόνο δυο κολοσσοί της μοτοβιομηχανίας μπορεί να προσφέρουν.


    Πηγή: mototriti
     
    Dias, dretsas, Papadopaidi and 2 others like this.
  2. nikkyo
    On

    nikkyo Member

    Εγγραφή:
    25 Ιανουαρίου 2016
    Μηνύματα:
    223
    Περιοχή:
    Αθηνα Χαλανδρι
    το Vstrom το σκεφτομαι πολυ σοβαρα σαν αναβαθμιση απο F800, αξιοπιστο,ροπατο,κινειταο ευκολα μεσα στην πολη.οικονομικο. πολυ καλη μεταπωληση , δεν πεφτει η τιμη με τιποτε

    το versys το βλεπω και παθαινω,απο σελα ειναι πιο ανετο απο Gs1200 ,ροπη γκαζι τα εχει ολα.
    το παλιο που υο πηρε γνωστος λεει εχει θεματακαι με το μπροστινο του , μετα τα 170-180 εχει τερμουλο.θελει ελατηρια γεφυρα και μαλλον οχι μπαγκαζιερα.καλη καταναλωση 6,1-7 αν το ζορισεις και κινητηρας που μπορει να φτασει τα 145 αλογατα.στην αγγλια πολυ αλλαζουν γραναζωμα γαι καλυτερη οικονομια,
    συντομα θα τα καβαλησω και τα δυο γαι να εχω πιο ολοκληρωμενη αποψη
     
  3. giamar
    On

    giamar Well-Known Member

    Εγγραφή:
    21 Ιανουαρίου 2016
    Μηνύματα:
    1.279
    Περιοχή:
    Κατερινη
    Μοτοσυκλέτα:
    R 1200 GS

    Astrea 100
    Το kawa φοραει τον κινητηρα απο το Z 1000 ,ελαφρως χαμηλωμενο σε ιπποδυναμη.
    Και παλι ομως το μηχανακι ειναι μπιστολι.
    Εμενα δεν με χαλαει ο 17" μπροστινος,μια χαρα περναει τους χωματοδρομους ,αυτο που με χαλαει ειναι η θεση της εξατμησης .
    Το τελικο ειναι τερμα χαμηλα ,παραλληλα με το οδοστρωμα στους 25 ποντους,πραγμα που το κανει απαγορευτικο σε χωμα.
     
  4. nikkyo
    On

    nikkyo Member

    Εγγραφή:
    25 Ιανουαρίου 2016
    Μηνύματα:
    223
    Περιοχή:
    Αθηνα Χαλανδρι
    το τελικο λογω του EYRO4 ειναι πολυ μακρυ και μεγαλο, ολοι στο εξωτερικο τα αλλαζουν και κερδιζει και σε αρπαγμα,
    το ψαχνω το versys σε μια φτηνη τιμη γυρω στα 6500-700- ευρω και το πηρα.το παλιο φυσικα.
    ειπαμε δεν σπαει δεν χαλαει,λιγο τα μπουτακαι θα ζεσταινει μεσα στην αθηνα αλλα στην εθνικη ταξιδευεις χωρις κραδασμους στα 160 για πλακα
     
  5. giamar
    On

    giamar Well-Known Member

    Εγγραφή:
    21 Ιανουαρίου 2016
    Μηνύματα:
    1.279
    Περιοχή:
    Κατερινη
    Μοτοσυκλέτα:
    R 1200 GS

    Astrea 100
    Εγω παλι γλυκοκοιταω το στωμα ,δλδ τι το γλυκοκοιταω ,οπως ο λυκος την προβατινα χαχα.
    Αλλα στο τελος με κανα παλιοντουκατι με βλεπω ;)
     

Μοιραστείτε τη σελίδα

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)

Free JavaScript from