υποψηφιος κατοχος 800gs, πρωην Transalpακιας...

Συζήτηση στο φόρουμ 'Καλώς ήλθατε' που ξεκίνησε από το μέλος Leftlane, στις 5 Δεκεμβρίου 2017.

  1. giamar
    Offline

    giamar Well-Known Member

    Εγγραφή:
    21 Ιανουαρίου 2016
    Μηνύματα:
    1.668
    Περιοχή:
    Κατερινη
    Μοτοσυκλέτα:
    R 1200 GS

    Astrea 100
    Φιλε ο Δημητρης ειναι χωματινος ,δεν τον ταιριαζει ενα τετοιο μηχανακι
     
    Leftlane and pavlosGS like this.
  2. Fro(g)y
    Offline

    Fro(g)y Active Member

    Εγγραφή:
    12 Νοεμβρίου 2016
    Μηνύματα:
    300
    Περιοχή:
    Ηλιούπολη - Αθήνα
    Μοτοσυκλέτα:
    BMW F800 GS ADV
    Ναι!!! Και κυρίως θα λατρέψεις την κατανάλωση του V4!!! Χε!!! Χε!!! Χε!!! travel-suitcaseΕυεbmw love ΚΟΥΑΞ!!! ΚΟΥΑΞ!!!
     
    nidallgs, pavlosGS and giamar like this.
  3. Leftlane
    Offline

    Leftlane

    Εγγραφή:
    5 Δεκεμβρίου 2017
    Μηνύματα:
    10
    Περιοχή:
    θεσσαλονικη
    η HONDA βγαζει σχεδιαστικά εκτρώματα τα τελευταια χρονια, τα (και καλά) On-off μοντελα της οπως το crossrunner πιο πολυ με jet ski μοιαζουν παρα με μοτοσυκλετες, αίσχος...

    Παλι καλα που το crossrunner 2017 σουλουπωθηκε καπως ,ευτυχως με εμφανεις επιρροες απο africa... Και παλι ομως η Honda εχει αλλο προσανατολισμο στην μεγαλο-μεσαια κατηγορια, αντικατεστησε τα on-off με ψηλα street μηχανακια....

    υ.γ. Το varadero μου αρεσει παρα πολυ και σιγουρα θα ηταν η επομενη μηχανη μου αλλα επειδη εχω πολλα χλμ εντος πολης δεν εκδεικνυται. Το 800GS μια χαρα τα κανει ολα αξιοπρεπέστατα (ταξιδι, κινηση πολης, βολτες) οπως και o απολυτος ελβετικος σουγιας που λεγεται transalp, ας οψεται η τεχνολογικη εξέλιξη ομως....
     
    Last edited: 7 Δεκεμβρίου 2017
    Fro(g)y, giamar and pavlosGS like this.
  4. Stratos67
    Offline

    Stratos67 Active Member

    Εγγραφή:
    14 Δεκεμβρίου 2014
    Μηνύματα:
    220
    Περιοχή:
    Μαρουσι
    Μοτοσυκλέτα:
    Honda NC-750XD
    Ο απολυτος ελβετικος σουγιας πλεον λεγεται NC αγαπητε whistlewhistlewhistle
     
    Gasgs and pavlosGS like this.
  5. Papadopaidi
    Offline

    Papadopaidi Well-Known Member

    Εγγραφή:
    29 Δεκεμβρίου 2013
    Μηνύματα:
    14.563
    Περιοχή:
    Patras
    Μοτοσυκλέτα:
    R1150GS '00 (ABS)
  6. vasilisb
    Offline

    vasilisb

    Εγγραφή:
    5 Νοεμβρίου 2017
    Μηνύματα:
    30
    Περιοχή:
    Κατερίνη
    Μοτοσυκλέτα:
    R1200GSA 11
    Αν γενικά ψάχνεσαι δες και άλλες επιλογές..... Αν σου έχει μπήκε στο μυαλό το 800 όμως ....να την κάνεις την αγορά!!!! διότι, ότι άλλο και να πάρεις..... δεν θα μείνεις ικανοποιημένος ( στη σκέψη)... και πάντα θα λες αν έπαιρνα το 800.....
     
    Leftlane likes this.
  7. nidallgs
    Offline

    nidallgs

    Εγγραφή:
    14 Μαϊου 2017
    Μηνύματα:
    27
    Φιλε μου με το καλο να κανεις την αλλαγη σου!!
    Για το 800gs μοντελο του 2008 εγω ειμαι υπερικανοποιημενος,τα κανει ολα..& συμφερει αν κοιτας κ το καυσιμο.
    Πηνια αλλαγη εχω κανει κ απο φαναρι -τρομπα δν εχει χρειαστει κατι!
    Καλη αγορα σε οτι μοντελο κ αν πας..απλα να ειναι καλοσυντηρημενη τσεκαρε!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Leftlane, Btls and Fro(g)y like this.
  8. Al Bandy
    Offline

    Al Bandy Well-Known Member

    Εγγραφή:
    31 Δεκεμβρίου 2013
    Μηνύματα:
    3.136
    Περιοχή:
    Κρήτη
    Μοτοσυκλέτα:
    R 1100 RT
    Αφού έφυγες από τον δεινόσαυρο Τρανσάλπ, για να μην πω από την Χόντα γενικώς, ό,τι άλλο και να πάρεις, μα ό,τι άλλο, καλό θα είναι. Πόσο μάλλον ένας μηχάναρος όπως το 800άρι τής BMW!

    Καλή η παραμύθα τού "ντεν σπάει, ντεν χαλάει" που πουλάει η Χόντα -γιατί δεν έχει τίποτα άλλο, αυτό έχει αυτό πουλάει- αλλά έχει βρυκολακιάσει και δεν είναι αρκετή σήμερα.
    Ένα μηχανάκι πρέπει να έχει κι άλλα πράματα όπως από (το πιο σοβαρό) πλαίσιο μέχρι (το πιο απλό) δείχτη βενζίνης.
    Και η Χόντα δεν έχει και είμαστε στο 2017.

    Με το καλό η νέα σου αγορά και καλώς ήλθες στην παρέα μας. Καλή μέρα να έχουμε και καλή εβδομάδα σε όλους.
     
    Fro(g)y likes this.
  9. Leftlane
    Offline

    Leftlane

    Εγγραφή:
    5 Δεκεμβρίου 2017
    Μηνύματα:
    10
    Περιοχή:
    θεσσαλονικη
    φιλε θα σε στεναχωρησω αλλα οδηγω μηχανη εδω και 25 χρόνια, απο τα 16 μου σχεδον. Το "δεν σπαει, δεν χαλαει" δεν ειναι ουτε "φημη" οπως λες ούτε "καραμελα" αλλα αποδυκνυεται εκ του αποτελεσματος... Οκ , ειπαμε, το 800gs ειναι τεχνολογικα ανωτερο, δεν το συζητω αλλα το Transalp 9 χρονια ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΧΕΙΜΩΝΑ-ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ δεν ειχε βγαλει τιποτα περαν των (φθηνων) αναλωσιμων (οχι honda βεβαια, aftermarket αλλα καλυτερης ποιοτητας τις περισσοτερες φορες).
    Εννοειται οτι 99 στους 100 transalpαδες λενε το ιδιο. Μπορει να ακουγεται εκνευριστικά επαναλαμβανόμενο αλλα ειναι αληθεια...
    Συγγνωμη αν ακουγεται κάπως αλλά οφειλω να απαντησω , φιλικη μοτοσυζητηση κανουμε αλλωστε...

    Πάει αυτο , περασε και παμε για άλλα λοιπον οπως προανέφερα ! (...still searching....)
     
    giamar and Btls like this.
  10. gs1100n
    Offline

    gs1100n Active Member

    Εγγραφή:
    13 Αυγούστου 2017
    Μηνύματα:
    216
    Περιοχή:
    ATHENS
    Μοτοσυκλέτα:
    R 1100 GS '94
    Ειναι λιγο θεμα τυχης γενικα με τα μηχανοκινητα (τετρατροχα ή δίκυκλα)..
    Ειναι αποδεκτο κ ουδεις αμφισβητει την ιστορια μηχανων οπως transalp , africa 750 , C90, κτλ.. τα οποία οντως βγαλανε κ διατηρησαν την φημη δεν σπαει δεν χαλαει.. (οντας κατοχος at 750 το επιβεβαιωνω)..
    Το θεμα ειναι ομως οτι αυτα τα μηχανακια ηταν σπαρτιατικα οποτε δεν ειχαν κ τιποτα να χαλασουν! χαχα!!
    Π.χ το transalp του 94 αν το συγκρινεις (ιεροσυλια ) με το gs 1100 της εποχης του θα καταλαβεις τι εννοω..
    Κ εγω fan της απλοτητας ειμαι κ αν ηθελα μηχανακι για καθε μερα σκυλι κτλ σιγουρα θα επαιρνα ξανα africa ..
    αλλα αμα ανεβεις σε gs θα καταλαβεις γιατι κανενας δεν γυριζει πισω.....show teeth
     
    Leftlane, giamar, vasilisb and 2 others like this.
  11. Leftlane
    Offline

    Leftlane

    Εγγραφή:
    5 Δεκεμβρίου 2017
    Μηνύματα:
    10
    Περιοχή:
    θεσσαλονικη
    η ενσταση μου ειναι για την εποχη και μόνο. Η transalp ειπαμε οτι εχει φρενα/αναρτησεις/κινητηρα/κιβωτιο προερχομενο απο τα '80s και εως τα '90s μια χαρα ηταν κορυφη στον ανταγωνισμο, σημερα όμως ειναι προφανες οτι ειναι πίσω και το βλεπει κανεις ξεκαθαρα αν δοκιμασει ενα GS800 ή ενα tiger, μεγαλη διαφορά.
    Όμως δεν καταλαβαινω τον συλλογισμο σου για τη συγκριση με το 1100gs και δεν καταλαβαινω (τοτε) τι παραπανω ειχαν δλδ οι αλλες και υποτιθεται μπορουσε να χαλάσουν έναντ του "λιτου" Transalp ή africa.....
    thinking

    Το γεγονος ειναι οτι ΣΗΜΕΡΑ η honda δεν εχει βγαλει αξιο αντικαταστατη του μοντελου στην κατηγορια, για τα υπολοιπα δε μεταλλαγμενα ζομπι της εν λογω εταιριας οπως προανεφερα αδιαφορώ...
     
  12. stavrouliasp
    Offline

    stavrouliasp Active Member

    Εγγραφή:
    31 Δεκεμβρίου 2013
    Μηνύματα:
    512
    Για τα χρήματα που βρίσκεις σήμερα το Transalp, δεν υπάρχει καλύτερο μηχανάκι για κάποιον που ενδιαφέρεται να το έχει για κάθε μέρα στην πόλη, να κάνει κοντινά και μακρινά ταξίδια (μονός ή διπλός) και να πάει με αξιοπρέπεια και βάλε στο χώμα (καμία σχέση με 1100gs). Τελεία και παύλα.

    Μάλιστα με λίγα χρήματα για αναβάθμιση σε αναρτήσεις (ελατήρια μπροστά και πίσω κόστος όσο 2-3 π@π@ρ@κι@ Touratech) γίνεται μια μοτοσυκλέτα με πολύ αξιόλογο πάτημα.

    Όσο για το ότι "δεν σπάει δεν χαλάει" είναι ίσως η πιο αξιόπιστη μοτοσυκλέτα μεσαίου κυβισμού που έχει κυκλοφορήσει ποτέ (σαφώς περισσότερο από τα Africa). Καλές είναι οι τεχνολογίες και τα γούστα (είχα 2 990 και ξέρω) αλλά άμα είναι να σου βγάζουν κάθε τόσο την ψυχή και να σου αρμέγουν τα λεφτά, δεν λέει.

    Επίσης το πλαίσιο, όντας διπλό περιμετρικό, είναι ικανοποιητικά στιβαρό με ελεγχόμενες όμως ελαστικότητες, όπως αρμόζει στο χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας και με την αναβάθμιση σε αναρτήσεις δεν προβληματίζει καθόλου, αντιθέτως συγχωρεί στο χώμα και βοηθάει σε αυτό τον αρχάριο αλλά και μέσο προς καλό οδηγό.
     
    Fro(g)y, Btls and giamar like this.
  13. gs1100n
    Offline

    gs1100n Active Member

    Εγγραφή:
    13 Αυγούστου 2017
    Μηνύματα:
    216
    Περιοχή:
    ATHENS
    Μοτοσυκλέτα:
    R 1100 GS '94
    Για να μην παρεξηγηθω...
    Ολα τα μηχανακια χαλανε..
    Εαν επαιρνες το 94 ενα africa και ενα gs 1100 καινουργια κ ξεκινουσες για τουρ ευρωπης.. και τα δυο θα σε πηγαιναν και θα σε γυρνουσαν χωρις να καψουν ουτε λαμπα...Οταν θα γυρνουσες απο το πρωτο ταξιδι με το αφρικα και ανεβαινες στο gs τοτε θα καταλαβαινες τον συλλογισμο μου και τα εξτρα...
    nice day
     
    Btls and giamar like this.
  14. Al Bandy
    Offline

    Al Bandy Well-Known Member

    Εγγραφή:
    31 Δεκεμβρίου 2013
    Μηνύματα:
    3.136
    Περιοχή:
    Κρήτη
    Μοτοσυκλέτα:
    R 1100 RT
    Σύντροχοι, ύντροχοι! Μην κουράζεστε να με (μας) πείσετε. Είχα Τρανσάλπ και ξέρω από πρώτο χέρι.
    Πλαίσιο πλαστελίνη, ψόφιος κινητήρας που με δύο άτομα (ειδικά σε ανηφόρα) ήθελε 5.500 στροφές για να ξεκινήσει, στον δυνατό πλάγιο άνεμο τού Θεσσαλικού κάμπου έκανες τον σταυρό σου μην βρεθείς στο αντίθετο ρεύμα (δεν υπήρχε τότε η σημερινή εθνική), στα ταξίδια ήθελες ανεφοδιασμό κάθε 200 χλμ, καίγοντας όσο σχεδόν και τα χιλιάρια αλλά χωρίς τις επιδόσεις, και αν πήγαινες πολύ μακριά ή με πάνω από 5.000 στροφές, ήθελε επί πλέον να κρατάς και ένα λίτρο λάδι για να συμπληρώνεις.

    Τώρα, αν με όλα αυτά θεωρείται καλό μηχανάκι μόνο και μόνο επειδή "δεν σπάει, δεν χαλάει" και έπρεπε να είμαι ικανοποιημένος, ε όχι δεν ήμουν!
    Δικαίωμά σας να το θεωρείτε καλό και περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, δεν το συζητώ, αλλά μάλλον άλλα κριτήρια εντελώς διαφορετικά έχουμε, απ' ό,τι φαίνεται, στις μηχανές.

    Φυσικά και δεν βρίσκεις άλλη μοτοσυκλέτα στα λεφτά που κάνει αφού κάνει το ίδιο όσο ένα παπί! Καλύτερα μια μηχανή, έστω και Τρανσάλπ, παρά παπί.
     
  15. Stratos67
    Offline

    Stratos67 Active Member

    Εγγραφή:
    14 Δεκεμβρίου 2014
    Μηνύματα:
    220
    Περιοχή:
    Μαρουσι
    Μοτοσυκλέτα:
    Honda NC-750XD
    μιας και επανηλθε το παπι....το δικο μου χοντα εχει δεικτη βενζινης εδω και 20 χρονια... big grinbig grin
     
  16. Leftlane
    Offline

    Leftlane

    Εγγραφή:
    5 Δεκεμβρίου 2017
    Μηνύματα:
    10
    Περιοχή:
    θεσσαλονικη
    Τιποτα απο αυτα που αναφερεις δεν ισχυουν φίλε μου και παλι να με συμπαθας... Δεν υπαρχει λογος να διαφωνουμε, δεν εχω κανενα λογο να εκθειαζω το transalp μου και τελειωνω εδω.

    υ.γ. το οτι υπαρχει μηχανη που να μην σε ενοχλουν οι δυνατοι πλαγιοι ανεμοι δεν το ηξερα ρε παιδια...thinking
     

Μοιραστείτε τη σελίδα

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)

Free JavaScript from