Θανατηφόρα κάγκελα πήραν 2 ζωές.

ntlaw

Well-Known Member
Εγγραφή
30 Δεκεμβρίου 2013
Δημοσιεύσεις
6.672
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
R1150GS ADV
Μιλάμε γιά κάγκελα στη διαχωριστική νησίδα επί της Λεωφόρου Μαραθώνος.
Μιλάμε γιά τις ζωές δύο νέων ανθρώπων δικυκλιστών.
Μιλάμε γιά το βίαιο θάνατο αυτών των ανθρώπων στο ίδιο ακριβώς σημείο μέσα σε 2-3 μέρες.
Στατιστικά γιά να συμβεί αυτό είναι εξαιρετικά δύσκολο -κατά συνέπεια μάλλον υπάρχει πρόβλημα στο οδόστρωμα επί του σημείου.
Ημέρα Τρίτη ο πρώτος και Σάββατο ο δεύτερος.
Σίγουρα όμως εγείρονται ερωτήματα γιά το ποιός δημόσιος φορέας επέτρεψε να τοποθετηθούν εν είδει διαχωριστικής νησίδας ανάμεσα στις λωρίδες αντίθετης κίνησης επί της Λεωφ.Μαραθώνος, απλά σιδερένια κάγκελα , που χρησιμοποιούνται στις μάντρες γιά την περίφραξη.
Ποιός επέτρεψε να τοποθετηθούν απλά σιδερένια κάγκελα που λειτούργησαν σαν καρμανιόλα , σαν τεράστια λαιμητόμος και πήραν δυό ζωές νέων ανθρώπων.
Ποιός επέτρεψε να τοποθετηθούν αυτά τα κάγκελα και ποιός αξιολόγησε την ασφάλεια που προσφέρουν στους διερχόμενους οδηγούς αυτοκινήτων αλλά και ειδικά των δικυκλιστών.
Δημιουργούνται ερωτήματα του τύπου : Δεν υπάρχουν προδιαγραφές ασφαλείας γιά τα διαχωριστικά που τοποθετούνται στο οδικό δίκτυο ?
Και όταν λέω "προδιαγραφές ασφαλείας" εννοώ - έχουν δοκιμασθεί τα κάθε είδους κάγκελα, ικριώματα, μπαριέρες, πινακίδες , διαχωριστικά κλπ που συμπεριφέρονται σε βάρος του ανρθρωπίνου σώματος σε περίπτωση ατυχήματος ?
Υπάρχουν δοκιμές, τεστ , υπάρχουν εγκρίσεις από νόμιμα αδειοδοτημένα όργανα ελέγχου ή όποιος θέλει -τοποθετεί ό,τι θέλει, όπου θέλει ανεξέλγκτα ?
Στις συγκεκριμένες περιπτώσεις τίθεται το ερώτημα : Ποιό δημόσιο όργανο έλεγξε τα συγκεκριμένα σιδερένια κάγκελα και επέτρεψε να κατασκευασθούν, ποιός τα κατασκεύασε , ποιός δοκίμασε και αξιολόγησε την ασφάλεια που προσφέρουν στους οδηγούς και και ποιός επέτρεψε να τοποθετηθούν.

Διαβάστε το άρθρο που ακολουθεί-δείτε τα βίντεο και θα καταλάβετε.
πηγή https://www.reader.gr/news/koinonia...tin-pallini-mesa-se-liges-imeres-apokleistika


Δεύτερο δυστύχημα με μοτοσικλέτα στην Παλλήνη μέσα σε λίγες ημέρες (αποκλειστικά βίντεο)

Δύο νέοι άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους σε τροχαίο δυστύχημα στο ίδιο σημείο επί της λεωφόρου Μαραθώνος στην Παλλήνη.



Την Τρίτη 11 Ιουνίου, ένας 18χρονος έπεσε νεκρός όταν η μοτοσικλέτα που οδηγούσε εξετράπη της πορείας της και προσέκρουσε σε διαχωριστική νησίδα ενώ το απόγευμα του Σαββάτου ακόμα ένας 48χρονος άνδρας έχασε τη ζωή του με τον ίδιο ακριβώς τρόπο.

Όπως φαίνεται στα αποκλειστικά βίντεο που εξασφάλισε το Reader.gr, ο 48χρονος οδηγός της μηχανής κινείται με αρκετά μεγάλη ταχύτητα. Στο πρώτο βίντεο σταματά κανονικά στο φανάρι ενώ στη συνέχεια, στο δεύτερο βίντεο, με το που ξεκινά από το φανάρι «χάνεται» στη στροφή, όπου λίγο παρακάτω προσκρούει στη διαχωριστική νησίδα.



Αμέσως διερχόμενοι οδηγοί σταματούν προκειμένου να του δώσουν τις πρώτες βοήθειες αλλά ο θάνατος του άτυχου οδηγού ήταν ακαριαίος.

Στο τρίτο βίντεο που εξασφάλισε αποκλειστικά το Reader.gr, κόσμος παραμένει συγκεντρωμένος πάνω από το σώμα του 48χρονου, μια γυναίκα φαίνεται σκυμμένη πάνω του ενώ η αστυνομία δεν έχει ακόμα φτάσει στο σημείο του δυστυχήματος.

Με αφορμή τον θάνατο του 18χρονου, το Αστυνομικό Τμήμα Παλλήνης εφιστά την προσοχή των οδηγών μηχανών για την αποφυγή παρόμοιων τραγικών συμβάντων:

Ολόκληρη η ανακοίνωση:

Με αφορμή τον άδικο χαμό ενός νέου μας, που σκοτώθηκε οδηγώντας μοτοσυκλέτα στην Λ. Μαραθώνος – Παλλήνη, ενόψει της καλοκαιρινής περιόδου και από επαγγελματική εμπειρία, θα ήθελα να σας παρακαλέσω όπως:

  • Μην αγοράζετε ή παραχωρείτε στα ανήλικα παιδιά σας μοτοσυκλέτα, που όπως έχουμε διαπιστώσει από ελέγχους είναι καταχωρημένη στο όνομα γονέως και δη ανασφάλιστη, για την οποία, δεν έχουν άδεια οδήγησης, η κατέχουν άδεια για μικρότερα c.c. Πέρα από την ηθική, υπάρχει ποινική ευθύνη και για τους γονείς/κηδεμόνες.
  • Ελέγξτε τις μοτοσυκλέτες που κατέχουν και οδηγούν, εάν έχουν αντικαταστήσει την εξάτμιση του κατασκευαστή με άλλου τύπου που δεν φέρει σιγαστήρα, με αποτέλεσμα να προκαλείται ανησυχία και ηχορύπανση στην κοινωνία. Από ελέγχους έχουμε διαπιστώσει τέτοιου είδους παραβάσεις και δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση.
  • Να μην κάνουν άσκοπη χρήση της κόρνας και χρήση της μουσικής στη διαπασών με ανοικτά τζάμια, γιατί προκαλούν ηχορύπανση και εκνευρισμό
  • Παροτρύνετε τα παιδιά σας να μην ανεβαίνουν ως οδηγοί η συνοδηγοί σε μηχανές, ιδίως όταν έχουν βγει για διασκέδαση με φίλους τους και έχουν καταναλώσει αλκοόλ. Ο οδηγός (δίκυκλου/Ι.Χ.) πρέπει να μην πιεί καθόλου αλκοόλ.
  • Συμβουλέψτε τα ώστε να αποφεύγουν την κατανάλωση αλκοολούχων ποτών(whiskey, vodka, jean), ιδίως τους καλοκαιρινούς μήνες που είναι σε έξαρση η νοθεία αυτών.
Τέλος, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η κατανάλωση αλκοόλ από ανήλικους (κάτω των 18), όπως γνωρίζετε, καθώς και η αγορά και χρήση προϊόντων καπνού, πόσο δε μάλλον ινδικής κάνναβης (χασίς), που όπως έχουμε διαπιστώσει βρίσκεται σε έξαρση.

Νευραλγικής σημασίας είναι η χρήση προστατευτικού κράνους αρίστης ποιότητας από όλους τους οδηγούς/συνοδηγούς μοτοσυκλετών. Το ίδιο ισχύει και για τη ζώνη ασφαλείας από όλους τους επιβαίνοντες. Η υπηρεσία μας δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα σε αυτά για την προστασία της ζωής.

  • Η χρήση τηλεφώνου αποσπά σημαντικά την προσοχή και είναι βασική αιτία πρόκλησης πολλών τροχαίων ατυχημάτων, γι’ αυτό θα πρέπει να αποφεύγεται χωρίς τεχνικά μέσα (bluetooth, ακουστικά, ανοιχτή ακρόαση).
  • Παρακαλούνται όλοι οι φίλοι οδηγοί να σέβονται τις διαβάσεις πεζών, παραχωρώντας τους προτεραιότητα
  • Να μην σταθμεύουν σε κεντρικές οδικές αρτηρίες, σε πεζοδρόμια και σε ράμπες ΑΜΕΑ, διότι δυσχεραίνουν την κίνηση των πεζών, τους εκθέτουν σε κίνδυνο και γενικά, να τηρούν τον ΚΟΚ προκειμένου να μειώσουμε στο ελάχιστο τα τροχαία ατυχήματα και ως εκ τούτου τις ανθρώπινες απώλειες.
 

ntlaw

Well-Known Member
Εγγραφή
30 Δεκεμβρίου 2013
Δημοσιεύσεις
6.672
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
R1150GS ADV
Και ας πούμε δυό κουβέντες γιά την ανακοίνωση του Αστυνομικού Τμήματος Παλλήνης.

ΟΛΑ τα είπανε , μέχρι και γιά τις θορυβώδεις εξατμίσεις ....γιά τις ράμπες των ΑΜΕΑ ...γιά τις κόρνες .......γιά το bluetooth

αλλά γιά την ταμπακιέρα ούτε λέξη......

ΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ ΒΡΕ...ΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ ΠΟΙΟΣ ΤΑ ΕΒΑΛΕ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ?????
 
Τελευταία επεξεργασία:

EvangeloSKG

Active Member
Εγγραφή
12 Οκτωβρίου 2017
Δημοσιεύσεις
861
Περιοχή
Μαρούσι
Μοτοσυκλέτα
R1200GS (K25)
Με αφορμή τον θάνατο του 18χρονου, το Αστυνομικό Τμήμα Παλλήνης εφιστά την προσοχή των οδηγών μηχανών για την αποφυγή παρόμοιων τραγικών συμβάντων:

Ολόκληρη η ανακοίνωση:

Με αφορμή τον άδικο χαμό ενός νέου μας, που σκοτώθηκε οδηγώντας μοτοσυκλέτα στην Λ. Μαραθώνος – Παλλήνη, ενόψει της καλοκαιρινής περιόδου και από επαγγελματική εμπειρία, θα ήθελα να σας παρακαλέσω όπως:

  • Μην αγοράζετε ή παραχωρείτε στα ανήλικα παιδιά σας μοτοσυκλέτα, που όπως έχουμε διαπιστώσει από ελέγχους είναι καταχωρημένη στο όνομα γονέως και δη ανασφάλιστη, για την οποία, δεν έχουν άδεια οδήγησης, η κατέχουν άδεια για μικρότερα c.c. Πέρα από την ηθική, υπάρχει ποινική ευθύνη και για τους γονείς/κηδεμόνες.
  • Ελέγξτε τις μοτοσυκλέτες που κατέχουν και οδηγούν, εάν έχουν αντικαταστήσει την εξάτμιση του κατασκευαστή με άλλου τύπου που δεν φέρει σιγαστήρα, με αποτέλεσμα να προκαλείται ανησυχία και ηχορύπανση στην κοινωνία. Από ελέγχους έχουμε διαπιστώσει τέτοιου είδους παραβάσεις και δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση.
  • Να μην κάνουν άσκοπη χρήση της κόρνας και χρήση της μουσικής στη διαπασών με ανοικτά τζάμια, γιατί προκαλούν ηχορύπανση και εκνευρισμό
  • Παροτρύνετε τα παιδιά σας να μην ανεβαίνουν ως οδηγοί η συνοδηγοί σε μηχανές, ιδίως όταν έχουν βγει για διασκέδαση με φίλους τους και έχουν καταναλώσει αλκοόλ. Ο οδηγός (δίκυκλου/Ι.Χ.) πρέπει να μην πιεί καθόλου αλκοόλ.
  • Συμβουλέψτε τα ώστε να αποφεύγουν την κατανάλωση αλκοολούχων ποτών(whiskey, vodka, jean), ιδίως τους καλοκαιρινούς μήνες που είναι σε έξαρση η νοθεία αυτών.
Τέλος, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η κατανάλωση αλκοόλ από ανήλικους (κάτω των 18), όπως γνωρίζετε, καθώς και η αγορά και χρήση προϊόντων καπνού, πόσο δε μάλλον ινδικής κάνναβης (χασίς), που όπως έχουμε διαπιστώσει βρίσκεται σε έξαρση.

Νευραλγικής σημασίας είναι η χρήση προστατευτικού κράνους αρίστης ποιότητας από όλους τους οδηγούς/συνοδηγούς μοτοσυκλετών. Το ίδιο ισχύει και για τη ζώνη ασφαλείας από όλους τους επιβαίνοντες. Η υπηρεσία μας δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα σε αυτά για την προστασία της ζωής.

  • Η χρήση τηλεφώνου αποσπά σημαντικά την προσοχή και είναι βασική αιτία πρόκλησης πολλών τροχαίων ατυχημάτων, γι’ αυτό θα πρέπει να αποφεύγεται χωρίς τεχνικά μέσα (bluetooth, ακουστικά, ανοιχτή ακρόαση).
  • Παρακαλούνται όλοι οι φίλοι οδηγοί να σέβονται τις διαβάσεις πεζών, παραχωρώντας τους προτεραιότητα
  • Να μην σταθμεύουν σε κεντρικές οδικές αρτηρίες, σε πεζοδρόμια και σε ράμπες ΑΜΕΑ, διότι δυσχεραίνουν την κίνηση των πεζών, τους εκθέτουν σε κίνδυνο και γενικά, να τηρούν τον ΚΟΚ προκειμένου να μειώσουμε στο ελάχιστο τα τροχαία ατυχήματα και ως εκ τούτου τις ανθρώπινες απώλειες.

Δηλαδή η ανακοίνωση της αστυνομίας αφορά σε γενικότητες και ευχολόγια.
Ζούμε σε μια χώρα ονειρικά πλασμένη, με τέλειο οδικό δίκτυο, όπου το ατύχημα είναι θέμα υπέρβασης προσωπικών ορίων ή παρανομίας και απλά εφιστούμε την προσοχή στη σωστή οδηγική πρακτική;
Όλοι ξέρουμε ότι ο Έλληνας οδηγός είναι κατά βάση κάφρος, αλλά:

α. Ποιες είναι οι υποδομές που το κράτος παρέχει για να προφυλάσσει από τα ατυχήματα;
β. Ποια είναι η ευθύνη της τροχαίας, μέσω ελέγχων και ποινών, για τη μείωση των παραβάσεων;

Στη συγκεκριμένη περίπτωση η ανακοίνωση της αστυνομίας ακούγεται άσχετη προς το συμβάν και σκαναδλωδώς γενικόλογη.
 

Guppy

Well-Known Member
Εγγραφή
10 Ιανουαρίου 2018
Δημοσιεύσεις
1.324
Περιοχή
Ραφήνα
Μοτοσυκλέτα
Crypton x 135 , cr125, gs1150
έχω εμπλακεί σε ατύχημα με το παπί απέναντι από το i love souvlaki ίδιο κάγκελο έπεσα τέρμα αριστερά το παπί βρήκε η ρόδα το πεζοδρόμιο μέσα στην μέση και ευτυχώς έπεσα από την δεξιά μου μεριά και όχι πάνω στα κάγκελα !!! σηκώθηκα και έλεγα μλκ αν έπεφτα από την αριστερή μεριά θα μου είχε φύγει κανένα κεφάλι !! και να που διαβάζω τώρα αυτά ... :(

πραγματικά πρέπει να αποκτήσουμε όρεξη και να κάνουμε μηνύσεις στο κράτος .... για την λακούβα για το ένα για το άλλο και να μην είμαστε δεν γαμιέται τώρα γάμησε με που να τρέχω ....
κρίμα να φεύγουν έτσι άνθρωποι :(
 

gs1100n

Well-Known Member
Εγγραφή
13 Αυγούστου 2017
Δημοσιεύσεις
1.708
Περιοχή
ATHENS
Μοτοσυκλέτα
R 1100 GS '94
Οταν τρεχεις με 150 το λιγοτερο σε δρομο ο οποιος εχει μεγιστο οριο 50χλμ ωρα ως κατοικημενη περιοχη τοτε τα καγκελα δε σου φταινε..
Οποιος ταξιδευει εξωτερικο ας παραθεσει ιδεες για το πως ειναι εκει διαμορφωμενη η νησιδα σε αναλογο δρομο..
Δυστυχως αν δεν προστατευσουμε οι ιδιοι τον εαυτο μας οδηγωντας συνετα κ νομιμα .. δεν θα μας προστατευσει καμια Περιφερεια Δημος Κρατος κτλ..
Στο Π Ψυχικο ηταν γεματο σαμαρακια με αποτελεσμα να μην μπορεις να τρεχεις πανω απο 30χλμ χωρις να σπασεις το αμαξι σ..
Αποτελεσμα ?
Εγινε μηνυση δικαιωθηκαν τα εβγαλαν κ τωρα τρεχουν με 100χλμ μεσα στο Ψυχικο..
Αυτοι ειμαστε ..
 

Guppy

Well-Known Member
Εγγραφή
10 Ιανουαρίου 2018
Δημοσιεύσεις
1.324
Περιοχή
Ραφήνα
Μοτοσυκλέτα
Crypton x 135 , cr125, gs1150
Οταν τρεχεις με 150 το λιγοτερο σε δρομο ο οποιος εχει μεγιστο οριο 50χλμ ωρα ως κατοικημενη περιοχη τοτε τα καγκελα δε σου φταινε..
Οποιος ταξιδευει εξωτερικο ας παραθεσει ιδεες για το πως ειναι εκει διαμορφωμενη η νησιδα σε αναλογο δρομο..
Δυστυχως αν δεν προστατευσουμε οι ιδιοι τον εαυτο μας οδηγωντας συνετα κ νομιμα .. δεν θα μας προστατευσει καμια Περιφερεια Δημος Κρατος κτλ..
Στο Π Ψυχικο ηταν γεματο σαμαρακια με αποτελεσμα να μην μπορεις να τρεχεις πανω απο 30χλμ χωρις να σπασεις το αμαξι σ..
Αποτελεσμα ?
Εγινε μηνυση δικαιωθηκαν τα εβγαλαν κ τωρα τρεχουν με 100χλμ μεσα στο Ψυχικο..
Αυτοι ειμαστε ..
και έχεις δίκιο και δεν έχεις .....

δεν είναι όλα ούτε άσπρο ούτε μαύρο ! ΄
όσο αφορά τα όρια ταχύτητας είναι αστείο να λέμε για 50 χλμ την ώρα (που τόσο είναι αν και νομίζω η αριστερή έχει 70 χλμ ) και να την ονομάζουμε λεωφόρο !! δεν νομίζω να ήταν πάνω από 70-80 χλμ ! εγώ έπεσα τότε με 35 άντε 40 χλμ ! και έκανα 2 τούμπες ... αν σκάλωνε ένα χέρι σε κανένα σίδερο πολύ απλά θα έμενε το χέρι πίσω και εγώ θα συνέχιζα ...

όσο αφορά το θέμα μας , είναι απαγορευτικό να υπάρχουν τέτοιου είδους σίδερα μέσα στην μέση του δρόμου .... για εμένα και οι κολόνες δεξιά την ίδια απαγόρευση θα έπρεπε να έχουν .... και ο ρόλος τους πιστεύω ότι είναι για να μην μπορούν οι πεζοί να περάσουν απέναντι ! γιατί την νησίδα την πηδούσαν (ή για να τους είναι ποιο εύκολο να περάσουν τι να πω )
 

prioxxx

Active Member
Εγγραφή
6 Μαϊου 2017
Δημοσιεύσεις
817
Περιοχή
Patra
Μοτοσυκλέτα
GS 800
Το κράτος δν πρόκειται ποτε να ασχοληθεί για την δικιά μας ασφάλεια . Ότι μπορεί ο καθένας κάνει για να σωθεί μόνος του . Πρώτα φταίμε εμείς πάντως (οδηγοί όλων των οχημάτων εννοώ). Σε ξένες χώρες όλοι τηρούμε τα όρια ως δια μαγείας γτ υπάρχει η αίσθηση του φόβου μη σε πιάσουν . Εδώ πολύ απλά αντε να φας καμία κλήση επειδή δν έχεις μαζί σου το δίπλωμα .

Δν θα μιλήσω για λύσεις , δν είμαι εγώ ο αρμόδιος ούτε ο ειδικός . Ας ξεκινήσουμε να οδηγάμε συνετά κ με συναίσθηση του τι οδηγαμε κ υπό ποιες συνθήκες .
 

gs1100n

Well-Known Member
Εγγραφή
13 Αυγούστου 2017
Δημοσιεύσεις
1.708
Περιοχή
ATHENS
Μοτοσυκλέτα
R 1100 GS '94
Εννοείται οτι πρεπει να γινουν οι νομιμες μυνησεις οπως προειπαν ολοι κ να αποδοθούν ευθυνες αν υφιστανται παραληψεις κτλ απο τους υπεύθυνους..
Αυτα γινονται αυτεπαγγελτα σε περιπτωση θανατηφορου..
Δεν νομιζω λοιπόν να μην εχει ξαναγινει θανατηφορο στη Μαραθωνος τοσα χρονια..
Αρα εχουν δικαστει γιαυτες τις μπαρες κ βρεθηκαν νομιμες.. Τωρα οπως ολα στη Ελλαδα αν ειναι οντως νομιμες ή οχι αυτο δεν το ξερω!
Στην Αττικη Οδο δεν εχουν γινει θαναυηφορα?
Στην Λ Συγγρου ?
Στο Κηφισσο?
Στη Λ.Αμαλιας?
Στη Ρηγιλλης?
Στην Ηρ.Αττικού?
Παντου σε αυτα τα σημεια εχουν πεθανει ανθρωποι απο τροχαια πανω σε καγκελα νησιδες κτλ..
Δεν νομιζω λοιπόν παντου οτι ειναι παρανομες..
Σε ολα αυτα τα ατυχηματα η ταχυτητα ηταν ο υπευθυνος..
Όπως ειπα κ πριν αν μας εβαζαν παντου πλατειες στρογγυλες ωστε να μην μπορουμε να αναπτυξουμε ταχυτητα πανω απο 50χλμ θαμασταν οι πρωτοι που θα τις ξηλωναμε γιατι δεν μπορουμε να ανοιξουμε μια 2α..
 

EvangeloSKG

Active Member
Εγγραφή
12 Οκτωβρίου 2017
Δημοσιεύσεις
861
Περιοχή
Μαρούσι
Μοτοσυκλέτα
R1200GS (K25)
@Guppy συμφωνώ απόλυτα ότι η αλήθεια είναι κάπου στη μέση.
Αυτό έγραψα και πριν: κακή οδηγική παιδεία και άθλιες υποδομές ΜΑΖΙ!
Ούτε μόνο το'να, ούτε μόνο τ'άλλο.

Επίσης, το αυτεπάγγελτο νομίζω ότι είναι αστεία ιστορία. Ποιος θ'ασχοληθεί και ποιος θα τρέξει...
Όπως γίνεται και με την παραλαβή αυτών των έργων: ποιος έβαλε την υπογραφή ότι το έργο είναι εντάξει, πληροί προδιαγραφές και είναι έτοιμο να αποδοθεί προς χρήση; Τρέχα γύρευε!
Αυτά είναι πράγματα που θα έπρεπε να απαντηθούν και να αποδοθούν ευθύνες μέσα σε δικαστικές αίθουσες.
Ποιος θα το τρέξει; Αυτό είναι το ζητούμενο. Σίγουρα όχι ένας άνθρωπος μόνος του.
 

ntlaw

Well-Known Member
Εγγραφή
30 Δεκεμβρίου 2013
Δημοσιεύσεις
6.672
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
R1150GS ADV
Τον Ιανουάριο 2019 3 άτομα έχασαν τη ζωή τους στη Λεωφόρο Ποσειδώνος σε τροχαίο.
Τα δύο άτομα ήταν επιβαίνοντες δικύκλου που παρασύρθηκαν εγκλωβισμένοι κάτω από ΙΧ που είχε ξέφρενη και ανεξέλεγκτη πορεία.
Το ΙΧ με τα δύο άτομα από κάτω έπεσε με σφοδρότητα πάνω σε ένα συμπαγή τεραστίων διαστάσεων και όγκου βράχο που είχε τοποθετηθεί δίπλα στο οδόστρωμα -πάνω στη διαχωριστική νησίδα -γιά να υποδηλώνει τα όρια του Δήμου Γλυφάδας.
Σκοτώθηκαν ακαριαία 3 άτομα - οι επιβαίνοντες στο μηχανάκι και ο οδηγός του ΙΧ οι οποίοι διαμελίσθηκαν από τη σφοδρή πρόσκρουση επί του ογκολίθου.
Ερώτημα : ποιός έδωσε την άδεια να τοποθετηθεί σε αυτό το σημείο βράχος τεραστίων διαστάσεων - συμπαγής βράχος βάρους ασφαλώς κάποιων τόνων και μεγέθους μικρου αυτοκινήτου και ποιός αξιολόγησε αυτή τη τοποθέτηση ως ασφαλή για τη ζωή και την υγεία επιβαινόντων σε οχήματα σε περίπτωση πρόσκρουσης επ' αυτού?
Ποιός πήρε το βράχο από το νταμάρι και τον έβαλε δίπλα ακριβώς στο δρόμο ?
Λίγο νιονιό δεν έχει κανείς πλεόν σε αυτό τόπο?
Αυτό που σε άλλες χώρες υπάρχει κατά κόρον και λέγεται "ΠΡΟΝΟΙΑ" ή "ΠΡΟΒΛΕΨΗ" ή "ΛΟΓΙΚΗ" δεν υπάρχει σε αυτόν τον τόπο καθόλου?
Θέλει πολύ φαντασία γιά να κατανοήσει κανείς πως είναι εγκληματικό να τοποθετούνται εν δυνάμει επικίνδυνα αντικείμενα δίπλα στο οδόστρωμα ?
https://www.protothema.gr/greece/ar...nekros-apo-to-frikto-trohaio-stin-poseidonos/
https://www.news247.gr/koinonia/pos-egine-to-frikto-trochaio-dystychima-stin-poseidonos.6688777.html
https://www.news247.gr/koinonia/tro...nontes-se-aytokinito-kai-michani.6689026.html



και κάποιοι σε τοπικό επίεπδο το χουν πιάσει το θέμα αλλά οι "υπεύθυνοι" τους γράφουν κανονικά...
διαβάστε στο http://www.glyfadaweb.gr/2019/01/74.html
 
Τελευταία επεξεργασία:

ntlaw

Well-Known Member
Εγγραφή
30 Δεκεμβρίου 2013
Δημοσιεύσεις
6.672
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
R1150GS ADV
Οταν τρεχεις με 150 το λιγοτερο σε δρομο ο οποιος εχει μεγιστο οριο 50χλμ ωρα ως κατοικημενη περιοχη τοτε τα καγκελα δε σου φταινε..
Οποιος ταξιδευει εξωτερικο ας παραθεσει ιδεες για το πως ειναι εκει διαμορφωμενη η νησιδα σε αναλογο δρομο..
Δυστυχως αν δεν προστατευσουμε οι ιδιοι τον εαυτο μας οδηγωντας συνετα κ νομιμα .. δεν θα μας προστατευσει καμια Περιφερεια Δημος Κρατος κτλ..
Στο Π Ψυχικο ηταν γεματο σαμαρακια με αποτελεσμα να μην μπορεις να τρεχεις πανω απο 30χλμ χωρις να σπασεις το αμαξι σ..
Αποτελεσμα ?
Εγινε μηνυση δικαιωθηκαν τα εβγαλαν κ τωρα τρεχουν με 100χλμ μεσα στο Ψυχικο..
Αυτοι ειμαστε ..
Φίλε μου το θέμα μας δεν είναι μόνο η συνείδηση και η συνέπεια στην οδήγηση των οδηγών...
Εγώ θα σου αντιστρέψω το ζήτημα.
Ας κοιτάξει πρώτα το κράτος και οι Δήμοι να καταστήσουν τους δρόμους ασφαλείς , εξαλείφοντας κάθε κίνδυνο με σκοπό να ελαχιστοποιήσουν τις συνέπειες από τα ανθρώπινα λάθη και παραλείψεις κατά την οδήγηση και ΜΕΤΑ ψάχνουμε και την ευθύνη των οδηγών.
Πρώτα το Δημόσιο να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις του και μετά οι ιδιώτες ......
Και δεν είναι θέμα ταχύτητας όπως γράφεις....σε αυτά τα κάγκελα είτε με 30 χλμ ανα ώρα πέσεις ---- είτε με 130 είναι ένα και το αυτό----απλά σκοτώνεσαι ακαριαία.


Το ίδιο ισχύει και με τους βράχους , τις κολόνες , τα κολονάκια, τα σίδερα κλπ
 
Τελευταία επεξεργασία:

EvangeloSKG

Active Member
Εγγραφή
12 Οκτωβρίου 2017
Δημοσιεύσεις
861
Περιοχή
Μαρούσι
Μοτοσυκλέτα
R1200GS (K25)
Ερώτημα : ποιός έδωσε την άδεια να τοποθετηθεί σε αυτό το σημείο βράχος τεραστίων διαστάσεων - συμπαγής βράχος βάρους ασφαλώς κάποιων τόνων και μεγέθους μικρου αυτοκινήτου και ποιός αξιολόγησε αυτή τη τοποθέτηση ως ασφαλή για τη ζωή και την υγεία επιβαινόντων σε οχήματα σε περίπτωση πρόσκρουσης επ' αυτού?
Ποιός πήρε το βράχο από το νταμάρι και τον έβαλε δίπλα ακριβώς στο δρόμο ?
Λίγο νιονιό δεν έχει κανείς πλεόν σε αυτό τόπο?
Αυτό που σε άλλες χώρες υπάρχει κατά κόρον και λέγεται "ΠΡΟΝΟΙΑ" ή "ΠΡΟΒΛΕΨΗ" ή "ΛΟΓΙΚΗ" δεν υπάρχει σε αυτόν τον τόπο καθόλου?
Θέλει πολύ φαντασία γιά να κατανοήσει κανείς πως είναι εγκληματικό να τοποθετούνται εν δυνάμει επικίνδυνα αντικείμενα δίπλα στο οδόστρωμα ?

Όποιος έχει εμπειρία από Γαλλία - Γερμανία και ιδίως Αγγλία ξέρει πόσο εμμονικοί είναι με θέματα ασφάλειας.
Πέντε πράγματα δύσκολο είναι να τα μαϊμουδίσουμε σ'αυτή τη χώρα; Έτοιμες προδιαγραφές! Τα βρίσκει κανείς στα βιβλία του πρώτου έτους των πολιτικών μηχανικών και των αρχιτεκτόνων, κι όμως εξακολουθούνται να χάνονται ζωές...
 

Captainslow

Well-Known Member
Εγγραφή
7 Φεβρουαρίου 2018
Δημοσιεύσεις
1.324
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
peugeot2
Φίλε μου το θέμα μας δεν είναι μόνο η συνείδηση και η συνέπεια στην οδήγηση των οδηγών...
Εγώ θα σου αντιστρέψω το ζήτημα.
Ας κοιτάξει πρώτα το κράτος και οι Δήμοι να καταστήσουν τους δρόμους ασφαλείς , εξαλείφοντας κάθε κίνδυνο με σκοπό να ελαχιστοποιήσουν τις συνέπειες από τα ανθρώπινα λάθη και παραλείψεις κατά την οδήγηση και ΜΕΤΑ ψάχνουμε και την ευθύνη των οδηγών.
Πρώτα το Δημόσιο να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις του και μετά οι ιδιώτες ......

θα ήθελα να σου πω ότι όπως και να το θέσεις ή βάση και η ουσία του προβλήματος είναι ίδια

Το Δημόσιο ή το Κράτος ή ο Δήμος είμαστε εμείς οι ίδιοι.... Γι αυτό λοιπόν καλό είναι να ξεκινήσουμε να αλλάζουμε σιγά σιγά οι ίδιοι και στην πορεία θα διαπιστώσεις ότι δεν θα έχει αλλάξεις μόνον εσύ και εγώ.... αλλά και ο κάθε πολίτης... Δήμος.... περιφέρεια το ίδιο το κράτος κτλ κτλ

Όταν το καταλάβουμε αυτό ίσως έχουμε λιγότερα θανατηφόρα ατυχήματα στους δρόμους.... Καλά και ασφαλή χλμ με χαμηλές ταχύτητες.... Γιατί μόνο η Ταχύτητα σκοτώνει.... Και μαντέψτε η ταχύτητα που σκοτώνει είναι μόλις λίγο πάνω από τα 50 χλμ και ας το θεωρούν κάποιοι γελίο το νούμερο

Χαμηλή ταχύτητα και κράνος (ειδικά σε αστικό περιβάλλον και περιξ αυτού) ΣΩΖΕΙ ΖΩΕΣ!
 

Akis21

Well-Known Member
Εγγραφή
30 Δεκεμβρίου 2013
Δημοσιεύσεις
1.275
Περιοχή
Athens
Μοτοσυκλέτα
R1200 gs adv
K1200rs
θα ήθελα να σου πω ότι όπως και να το θέσεις ή βάση και η ουσία του προβλήματος είναι ίδια

Το Δημόσιο ή το Κράτος ή ο Δήμος είμαστε εμείς οι ίδιοι.... Γι αυτό λοιπόν καλό είναι να ξεκινήσουμε να αλλάζουμε σιγά σιγά οι ίδιοι και στην πορεία θα διαπιστώσεις ότι δεν θα έχει αλλάξεις μόνον εσύ και εγώ.... αλλά και ο κάθε πολίτης... Δήμος.... περιφέρεια το ίδιο το κράτος κτλ κτλ

Όταν το καταλάβουμε αυτό ίσως έχουμε λιγότερα θανατηφόρα ατυχήματα στους δρόμους.... Καλά και ασφαλή χλμ με χαμηλές ταχύτητες.... Γιατί μόνο η Ταχύτητα σκοτώνει.... Και μαντέψτε η ταχύτητα που σκοτώνει είναι μόλις λίγο πάνω από τα 50 χλμ και ας το θεωρούν κάποιοι γελίο το νούμερο

Χαμηλή ταχύτητα και κράνος (ειδικά σε αστικό περιβάλλον και περιξ αυτού) ΣΩΖΕΙ ΖΩΕΣ!
Μακαρι να ηταν οπως τα λες συναδερφε.
Εμεις δεν ειμαστε εργολάβοι για να παραδίδουμε επικίνδυνους δρόμους ,ουτε διαγραμμίσεις κανουμε ,ουτε δημοσιοι υπάλληλοι να λαδώνομαστε ειμαστε ,και κυριότερο δε άνοικουμε σε ενα κράτος που σε ενα τροχαίο δε διώκει ποινικά δήμους ,δημοσιο ιούς υπαλλήλους ,εργολάβους ,και οσους ειναι υπεύθυνους για το τροχαίο αλλα παντα φταιει η υπερβολική ταχυτητα και η ελειψη παιδείας .
Σιγουρα σε μια τοσο επικίνδυνη χωρα πρεπει να οδηγούμε με τεράστια προσοχη αλλα κάποια στιγμη πρεπει να τιμωρούνται και οι πραγματικοί υπεύθυνοι.
 

Captainslow

Well-Known Member
Εγγραφή
7 Φεβρουαρίου 2018
Δημοσιεύσεις
1.324
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
peugeot2
Και όμως Αγαπητέ έτσι είναι και μην εθελοτυφλουμε......

Έχω πέσει πολλές φορές

Με 50

Με 100

Με 150

Με 200

Με 250

Με 280

Και μάντεψε ποιά πόνεσε πιο πολύ και παραλίγο να γίνει η ζημιά........

Γι αυτό σου λέω μετά λόγου γνώσεως ότι

Για να επέλθει σοβαρό τροχαίο συμβάλουν πολλοί παράγοντες με κοινό πολαπλασιαστη την Ταχύτητα

Όσους λοιπόν παράγοντες και να βάλεις στην εξίσωση που λέγεται τροχαίο... Το αποτέλεσμα πάντα καθορίζεται από τον παράγοντα ταχύτητα... Και όσο ο παράγοντας αυτός είναι σε ασφαλή όρια(χλμ ανά ώρα δλδ) για το ανθρώπινο σώμα τόσες πιθανότητες έχεις να βγεις σώος και αβλαβής
 

ntlaw

Well-Known Member
Εγγραφή
30 Δεκεμβρίου 2013
Δημοσιεύσεις
6.672
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
R1150GS ADV
Και όμως Αγαπητέ έτσι είναι και μην εθελοτυφλουμε......

Έχω πέσει πολλές φορές

Με 50

Με 100

Με 150

Με 200

Με 250

Με 280

Και μάντεψε ποιά πόνεσε πιο πολύ και παραλίγο να γίνει η ζημιά........

Γι αυτό σου λέω μετά λόγου γνώσεως ότι

Για να επέλθει σοβαρό τροχαίο συμβάλουν πολλοί παράγοντες με κοινό πολαπλασιαστη την Ταχύτητα

Όσους λοιπόν παράγοντες και να βάλεις στην εξίσωση που λέγεται τροχαίο... Το αποτέλεσμα πάντα καθορίζεται από τον παράγοντα ταχύτητα... Και όσο ο παράγοντας αυτός είναι σε ασφαλή όρια(χλμ ανά ώρα δλδ) για το ανθρώπινο σώμα τόσες πιθανότητες έχεις να βγεις σώος και αβλαβής
κι εγώ επιμένω ότι πρώτα το Δημόσιο πρέπει να επιτελέσει τις υποχρεώσεις του απέναντι στους πολίτες και μετά τα βρίσκουμε όλα τ' αλλα.
και αυτή η εύκολη παραδοχή πως το δημόσιο είμαστε εμείς-γενικώς και αορίστως ομοίως δεν με βρίσκει απολύτως σύμφωνο επί της ουσίας...ναι το δημόσιο είμαστε εμείς-----αλλά το δημόσιο πράττει ή παραλείπει να πράξει πάρα πολλά στα οποία δεν συμφωνώ.... τι πάει να πει δηλαδή ? πως όλα αυτά που ζούμε αντικατοπτρίζουν τη νοημοσύνη ή τη συνείδηση όλων μας?
Οι γενικές παραδοχές άνευ εξαιρέσεων εύκολα γίνονται αποδεκτές γιατί διευκολύνουν ενίοτε......αλλά...τείνουν να αποδείξουν πράγματα χωρίς ουσιαστικές αποδείξεις....στο στυλ "μαζί τα φάγαμε"....όχι ρε φίλε δεν τα φάγαμε μαζί ..όπως και δεν φταίμε όλοι γιά τις βλακείες ορισμένων....ούτε και είμαστε υποχρεωμένοι πάντοτε να είμαστε σωστοί και συνεπείς πρώτα εμείς και μετά οι άλλοι.


Και όσα λες περί ταχύτητας κλπ πάλι τίθενται εν αμφιβόλω....άλλο να πηγαίνει κάποιος με 50 χλμ/ωρα και να τραυματισθεί ελαφρά ή έστω σοβαρά -αλλά να επιζήσει- και άλλο να πηγαίνει με την ίδια ταχύτητα και να κοπεί στη μέση επειδή κάποιοι δεν σκέφθηκαν ότι τα κάγκελα ανάμεσα σε κινούμενα οχήματα αποτελούν σοβαρότατο κίνδυνο.

Άλλωστε πως θα ήταν δυνατόν να βρούμε άκρη σε αυτό τον τόπο , όταν του βάζεις του αλλουνού βίντεο μπροστά στα μάτια του και του λες.....κοίτα ...υπάρχει κάποιο επικίνδυνο αντικείμενο που και πεζός να πέσει επάνω του θα βγάλει κανένα μάτι....και ο άλλος σου λέει για ευθύνες των οδηγών και ταχύτητες κλπ κλπ......θέλω να πω όταν το οφθαλμοφανές δεν αναγνωρίζεται τότε ..πάμε γι' αλλα.......ακρη δεν θα βρούμε και θα συνεχίσουμε να σκοτωνόμαστε στους δρόμους άδικα.


Επιτέλους είναι τόσο δύσκολο ?..... ας πάρουμε ένα προηγμένο κράτος και να το κάνουμε copy-paste απ' το α ως το ω ....τόσο δύσκολο είναι ? αμάν πιά...
 
Τελευταία επεξεργασία:

Captainslow

Well-Known Member
Εγγραφή
7 Φεβρουαρίου 2018
Δημοσιεύσεις
1.324
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
peugeot2
κι εγώ επιμένω ότι πρώτα το Δημόσιο πρέπει να επιτελέσει τις υποχρεώσεις του απέναντι στους πολίτες και μετά τα βρίσκουμε όλα τ' αλλα.
και αυτή η ταύτιση πως το δημόσιο είμαστε εμείς ομοίως δεν με βρίσκει απολύτως σύμφωνο επί της ουσίας...ναι το δημόσιο είμαστε εμείς-----αλλά το δημόσιο πράττει ή παραλείπει να πράξει πάρα πολλά στα οποία δεν συμφωνώ.... τι πάει να πει δηλαδή ? πως όλα αυτά που ζούμε αντικατοπτρίζουν τη νοημοσύνη ή τη συνείδηση όλων μας?



Και όσα λες περί ταχύτητας κλπ πάλι τίθενται εν αμφιβόλω....άλλο να πηγαίνει κάποιος με 50 χλμ/ωρα και να τραυματισθεί ελαφρά ή έστω σοβαρά -αλλά να επιζήσει- και άλλο να πηγαίνει με την ίδια ταχύτητα και να κοπεί στη μέση επειδή κάποιοι δεν σκέφθηκαν ότι τα κάγκελα ανάμεσα σε κινούμενα οχήματα αποτελούν σοβαρότατο κίνδυνο.

Άλλωστε πως θα ήταν να βρούμε άκρη σε αυτό τον τόπο , όταν του βάζεις του αλλουνού βίντεο μπροστά στα μάτια του και του λες.....κοίτα ...υπάρχει κάποιο επικίνδυνο αντικείμενο που και πεζός να πέσει επάνω του θα βγάλει κανένα μάτι....και ο άλλος σου λέει για ευθύνες των οδηγών και ταχύτητες κλπ κλπ......θέλω να πω όταν το οφθαλμοφανές δεν αναγνωρίζεται τότε ..πάμε γι' αλλα.......ακρη δεν θα βρούμε και θα συνεχίσουμε να σκοτωνόμαστε στους δρόμους άδικα.


Επιτέλους είναι τόσο δύσκολο ?..... ας πάρουμε ένα προηγμένο κράτος και να το κάνουμε copy-paste απ' το α ως το ω ....τόσο δύσκολο είναι ? αμάν πιά...

Ως προς το πρώτο σκέλος.... Ναι... Όσα συμβαίνουν στους Ελληνικούς δρόμους αντικατροπτίζουν την νοημοσύνη μας την συνείδηση και την παιδεία μας!

Ως προς το δεύτερο σκέλος.... Πήγαινε πχ στη Νορβηγία Αυστραλία Ιταλία ή όπου εσύ θεωρείς ανεπτυγμένη χώρα και εξήγησε το σκεπτικό σου.... Θα διαπιστώσεις ότι όσα βίντεο και να τους δείξεις ή βράχους ή μπάρες ή οτιδήποτε από το ελληνικό τρελοκομείο.... ότι απλά θα σε ρωτήσουν ποιο ήταν το όριο και με πόσο πήγαινε το όχημα που ενεπλάκει στο ατύχημα..... Και αν συνεχίσεις να επιμένεις ότι το κράτος ο δρόμος το δέντρο το σπίτι η λακκούβα κτλ κτλ... Πολύ απλά θα σε ρωτήσουν... Και εσύ τι έκανες για να προστατεύσεις τον εαυτό σου.... Τόσο απλά.... Βλέπεις δεν είναι καθόλου δύσκολο αρκεί να υπάρχει λίγη συνείδηση νοημοσύνη και παιδεία....

Επίσης μου καταλογιζεις ότι ρίχνω την ευθύνη στον εκάστοτε οδηγό.... Όχι Αγαπητέ δεν είμαι ιερόσυλος... Οδηγός είμαι και εγώ και Παθώς... Και ως Παθώς έγινα και Μαθώς .... Και ως νοήμων και συνειδητός οδηγός σου λέω όσο πιο απλά γίνεται..... Όταν οδηγείς σε επικυνδινο περιβάλλον που δεν είναι ασφαλές... Απλά κλείσε το γκάζι σου και έτσι θα έχεις περισσότερες πιθανότητες να ανταπεξέλθεις στη ζούγκλα των Ελληνικών δρόμων...
 

ntlaw

Well-Known Member
Εγγραφή
30 Δεκεμβρίου 2013
Δημοσιεύσεις
6.672
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
R1150GS ADV
Ως προς το πρώτο σκέλος.... Ναι... Όσα συμβαίνουν στους Ελληνικούς δρόμους αντικατροπτίζουν την νοημοσύνη μας την συνείδηση και την παιδεία μας!

Ως προς το δεύτερο σκέλος.... Πήγαινε πχ στη Νορβηγία Αυστραλία Ιταλία ή όπου εσύ θεωρείς ανεπτυγμένη χώρα και εξήγησε το σκεπτικό σου.... Θα διαπιστώσεις ότι όσα βίντεο και να τους δείξεις ή βράχους ή μπάρες ή οτιδήποτε από το ελληνικό τρελοκομείο.... ότι απλά θα σε ρωτήσουν ποιο ήταν το όριο και με πόσο πήγαινε το όχημα που ενεπλάκει στο ατύχημα..... Και αν συνεχίσεις να επιμένεις ότι το κράτος ο δρόμος το δέντρο το σπίτι η λακκούβα κτλ κτλ... Πολύ απλά θα σε ρωτήσουν... Και εσύ τι έκανες για να προστατεύσεις τον εαυτό σου.... Τόσο απλά.... Βλέπεις δεν είναι καθόλου δύσκολο αρκεί να υπάρχει λίγη συνείδηση νοημοσύνη και παιδεία....

Επίσης μου καταλογιζεις ότι ρίχνω την ευθύνη στον εκάστοτε οδηγό.... Όχι Αγαπητέ δεν είμαι ιερόσυλος... Οδηγός είμαι και εγώ και Παθώς... Και ως Παθώς έγινα και Μαθώς .... Και ως νοήμων και συνειδητός οδηγός σου λέω όσο πιο απλά γίνεται..... Όταν οδηγείς σε επικυνδινο περιβάλλον που δεν είναι ασφαλές... Απλά κλείσε το γκάζι σου και έτσι θα έχεις περισσότερες πιθανότητες να ανταπεξέλθεις στη ζούγκλα των Ελληνικών δρόμων...
ας πάμε λοιπόν σε μιά προηγμένη χώρα και να τους δείξουμε το βίντεο με τα κάγκελα στη μέση Λ.Μαραθώνος και τον ογκόλιθο πάνω στη διαχωριστική νησίδα από τη Γλυφάδα ....είμαι περίεργος πως θα αντιδράσουν.
θα ψάξουν πρώτα να βρουν ποιός ενέκρινε την τοποθέτησή τους ή με πόσο έτρεχαν οι οδηγοί ?
Και στο διά ταύτα αφού σκοτώθηκαν άνθρωποι και διαπιστώσουν το πρόβλημα....θα σπεύσουν να διορθώσουν το λάθος τους ή όχι ? και θα απομακρύνουν αμέσως τα κάγκελα ή όχι?
Πέρνα μιά βόλτα από τη Μαραθώνος αύριο να δεις πως αντέδρασαν οι δικοί μας......είναι ή δεν είναι τα κάγκελα στη θέση τους και περιμένουν τον επόμενο ανύποπτο οδηγό δικυκλιστή που θα πέσει πάνω τους ?
Και γιά να συμφωνήσω μαζί σου.....ας δεχθούμε πως αποκλειστικά υπεύθυνοι είναι οι οδηγοί επειδή ανέπτυξαν υπερβολική ταχύτητα....αυτό πάει να πει πως το κράτος δεν έχει υποχρέωση να τους προστατεύσει και να διατηρεί το οδικό δίκτυο ασφαλές?
 
Τελευταία επεξεργασία:

Captainslow

Well-Known Member
Εγγραφή
7 Φεβρουαρίου 2018
Δημοσιεύσεις
1.324
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
peugeot2
ας πάμε λοιπόν σε μιά προηγμένη χώρα και να τους δείξουμε το βίντεο με τα κάγκελα στη μέση Λ.Μαραθώνος και τον ογκόλιθο πάνω στη διαχωριστική νησίδα από τη Γλυφάδα ....είμαι περίεργος πως θα αντιδράσουν.
θα ψάξουν πρώτα να βρουν ποιός ενέκρινε την τοποθέτησή τους ή με πόσο έτρεχαν οι οδηγοί ?
Και στο διά ταύτα αφού σκοτώθηκαν άνθρωποι και διαπιστώσουν το πρόβλημα....θα σπεύσουν να διορθώσουν το λάθος τους ή όχι ? και θα απομακρύνουν αμέσως τα κάγκελα ή όχι?
Πέρνα μιά βόλτα από τη Μαραθώνος να δεις πως αντέδρασαν οι δικοί μας......είναι ή δεν είναι τα κάγκελα στη θέση τους και περιμένουν τον επόμενο ανύποπτο οδηγό δικυκλιστή που θα πέσει πάνω τους ?
Και γιά να συμφωνήσω μαζί σου.....ας δεχθούμε πως συνυπαίτιοι είναι και οι οδηγοί επειδή ανέπτυξαν υπερβολική ταχύτητα....αυτό πάει να πει πως το κράτος δεν έχει υποχρέωση να τους προστατεύσει και να διατηρεί το οδικό δίκτυο ασφαλές?

Προσκολλάσαι στον τύπο και χάνεις την ουσία......

Και η ουσία είναι μια και μόνο μια..... Οφείλουμε όλοι μα όλοι οι οδηγοί να προφυλάσουμε τους εαυτούς μας..... Πρώτα για εμάς και μετά για τις οικογένειες μας.... Μην περιμένεις από το κράτος ή κανένα άλλο να το κάνει για εσένα....
 

Captainslow

Well-Known Member
Εγγραφή
7 Φεβρουαρίου 2018
Δημοσιεύσεις
1.324
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
peugeot2
Και για να το εμβαθύνω λιγάκι.... Αναρωτήθηκε κάνεις γιατί υπάρχουν τα κάγκελα στη Λ. Μαραθώνος ή στην Συγγρού κτλ κτλ?
 
Top